Keuring Heemstede

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Keuring Heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 18:15

Of hoort dit weer bij boktmeetings? Verward
Nou ja waar ik dus benieuwd naar was, zijn er nog bokkers die met/zonder fjord naar Heemstede gaan? (zaterdag 30 augustus)

Wij (=Anneke aka 'Tasja', d'r man, Sandra en ik) komen met Tasja en Zanouk, doen dus mee met de keuring, Tasja bij de modelmerries. Met Tasja doe ik ook mee met bestgaand.
Nou wie komen d'r nog meer? Lachen

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 18:43

Tja, ikke kom ook (natuurlijk) met Vivian, ik ben dol op keuringen!! Ga je voor de 40 punten met Zanoukje? En voor de sterpremie met Tas? Of moet je nog je zadelproef/Fjordsportproeven halen voordat ze ster wordt?

Groetjes, Denise.

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:42

Ik ben er ook want Zizzle moet dan voor stamboek opname,ik kon niet in Dordecht verschijnen met Viking omdat hij schimmel gehad heeft en nog niet helemaal hersteld was.

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 14:39

Ik kom natuurlijk ook kijken, zonder Rian dus.
Ben erg benieuwd wat Zanoukie gaat doen, en Tas zal wel gelijk stermerrie worden!
Gaat Zanouk ook mee doen met bestgaand Knipoog

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 15:11

Ik kom ook samen met Esther, ik mag achter Wodan aanrennen met me zweepje Haha!
Ik weet zker dat Zanouk een dikke A gaat halen hoor, en Tasja wordt meteen Ster verklaard!

yara

Berichten: 25
Geregistreerd: 24-03-03
Woonplaats: wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 19:26

Ikke kom ook met Yara!!! en waarschijnlijk ook met Yara haar grote broer Willem Haha!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 22:20

YouKnowWho schreef:
Tja, ikke kom ook (natuurlijk) met Vivian, ik ben dol op keuringen!! Ga je voor de 40 punten met Zanoukje? En voor de sterpremie met Tas? Of moet je nog je zadelproef/Fjordsportproeven halen voordat ze ster wordt?

Groetjes, Denise.


Haha 40 punten, zou erg leuk zijn maar denk het niet Knipoog
Tasja gaat voor sterpremie, ze heeft al een aa voor de zadelproef, een dubbel L voor npc (toen nog Knipoog ). Ik hoop dat ze dat haalt, maar d'r beentjes zijn niet zo goed...
O o Nienke, geen minpunten op internet zetten vóórdat je naar de keuring gaat Schijnheilig Knipoog

Maar goed, er komen dus een aantal bokkers, gezellig Lachen

Enneh, Yara, waaraan doe jij mee? (rubrieken) dan weet ik waar ik kijken moet Knipoog

yara

Berichten: 25
Geregistreerd: 24-03-03
Woonplaats: wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 23:09

Citaat:
Enneh, Yara, waaraan doe jij mee? (rubrieken) dan weet ik waar ik kijken moet Knipoog


Met yara doe ik mee bij jaarlingmerries en haar broer doet mee bij 2 jarige ruinen.