new forest wedstrijden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arrabelle
Berichten: 64
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: 's Heer Arendskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 13:49

Hoi,

Ik reed wedstrijden met mijn Forester, Arrabelle (Heihof's Primeur x Vernons Vineyard). We reden in de klasse Z-1 dressuur en Z-springen. Het springen is heel snel gegaan, we waren binnen 11 maanden Z OK dan! . Nu wordt Arrabelle ingezet voor de fokkerij. Inmiddels heeft ze haar vijfde veulentje aan de voet, Vigaro (v. Valentino).
A.s. zaterdag 26 juli moeten we naar de CMK te Ermelo, met Arrabelle en een zoon van haar, Amber (10). Ze gaan beiden op voor het sterpredikaat. En met Arrabelle moet ik nog een zadelrubriek rijden, fokmerries onder het zadel. Het wordt dus weer een spannend dagje.

Groetjes Jolanda

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 14:53

¡!Ellen!¡ schreef:
Ik rij met mijn New Forest pony sinds october 2001 wedstrijden en heb nu 10 winstpunten in de M1 dressuur Lachen
We hebben ook 1 spingwedstrijd gehad, en 1 winstpunt Lachen
Ik ga trouwens waarschijnlijk ook naar de New Forest sportdag! Wie nog meer?


Ja ik ga ook naar de NF sportdag! Dat is in Ermelo Nathalie, voor opgave moet je het stamboek bellen.
sportdag is wel leuk, maar echt bijzonder kan ik het niet noemen.
Maar goed we gaan er gewoon heen en dan zien we wel Lachen

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 20:51

ik ga ook naar de fokdag in beesd. het belooft een leuke dag te worden, wie gaan er nog meer???

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 20:15

naomi_s schreef:
ik wil wel wedstrijden rijden met de mijne maar ik ben zelf 21 dus dat betekent dat ik dan tussen de paarden moet starten en dat zie ik niet zo zitten. ik ga in het najaar meedoen aan onderlinge wedstrijden op de manege.


Verward Waarom niet????

Doe ik ook met mijn A-pony

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 21:21

Ik rij ook tussen de paarden hoor *LOL*

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:52

onze Kantje's Aniek wordt door Jeanique gereden en is B met 12 of 13 winstpunten, springen durft ze niet. Ze mag geen L starten, want de sportdag in Ermelo start ze Aniek voor het laatst. De jongste neemt Aniek over en die kan dan gewoon in de B starten. Madelon gaat wel springen met Aniek.
Dus wij gaan ook naar de sportdag, de oudste Melissa zal haar bij de sportpony rubriek starten, vanwege het springen Haha!

oja, de afstamming van Aniek is Ralph x Kantje's Ronaldo Haha!

loesje688

Berichten: 4041
Geregistreerd: 06-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 22:04

INkie schreef:
met mijn NF Falcon ( stamboek naam sanbuorster aldgils) (cateshill renegade xchungel fury) rij ik M2 met 6 winstpunten en ik spring B+0 want op ander terrein vertikt ie ut om te springen maar op de club sprongen we M parcourtjes ( ik spring nu niet fanatiek meer)
Wie gaat er trouwens naar de new forest sportdag? ikke mischien
de datum is 27 sepetember!!!!!!!!!!


Heb je een foto van Falcon? Ik heb namelijk een NFmerrie: wiske Femke (Cateshill Renegade x Wiske Debby) En Wiske Debby is van Chungel Fury. Misschien lijken ze wel op elkaar
Met Femke start ik trouwens L2+15, ik rijd de Brabantse Kampioenschappen nog in de L2, daarna ga ik naar de M. Springen doe ik alleen voor de lol, echt parcours zou te zwaar voor haar zijn, ze is namelijk al 21. Haar vorige eigenaar heeft haar tot de Z2 gereden en keuringen met haar gelopen (ze is Ster en Kroonmerrie). Ze kan ook goed springen, maar nu alleen dus nog voor de lol.
Over toeval gesproken: 27 september ben ik jarig! (valt dit jaar op een dinsdag, ik kan niet wachten tot het weer in het weekend valt )

Percy

Berichten: 12079
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Re: new forest wedstrijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 01:34

Dit is een wel heel oud topic. Het is niet de bedoeling dat die weer naar boven gehaald worden.