Veranderingen AVS

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 14:34

Ik vind het een heel goed initiatief van Diamonds om een avond te organiseren.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 17:08

Yootha schreef:
Ik vind het een heel goed initiatief van Diamonds om een avond te organiseren.

HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!! Haha!

Mirkayan
Berichten: 48
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:17

gabrycha"]
[quote="marengo schreef:
Goh, Vief da zou es tijd worden zeg: kom ik je hoogstpersoonlijk zelfs van de trein af plukken. Zeg, weet jij de weg nog wel naar den bosch na zo'n lange tijd daar in het hoge noordn verbracht te hebben: tis naar 't zuiden hè naar beneden dus, nit noord gaan want dan ga je te water. Cool Ik denk ik zeg het maar effe. Haha!


jaaaa dat snap ik hoor! Tong uitsteken mijn versnellingsbak is verrot dus ik kan de snelweg moeilijk op vandaar met de trein dus als iemand een concrete datum prikt , liefst in het weekend kom ik eraan!
OK dan!
[/quote]

hoi,
als ik ook eventueel welkom ben om te "leren" dan kan ik Vief wel meenemen vanaf Apeldoorn ....scheelt weer een end met de trein!!! en is wel zo gezelllliieeee!!!!....en uhh ...doe mij dan maar een frisje ,als ik aan drank ruik ben ik al teut!!!....schenk de wijn maar richting Josje Cool
gr,saskia stoker

Diamonds
Berichten: 88
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Ees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 20:45

Nou, gezellig daar in het zuiden. Zie je nu wel, wat zo'n topic voor elkaar kan krijgen .Mensen bij elkaar krijgen met een(1) passie DE VOLBLOED ARABIER. OK dan!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 21:47

Tuurlijk, alleen wij in het zuiden gaan ongetwijfeld een zinnig gesprek voeren en nog een beetje lachen ook ! *LOL*

En Sas, wat mij betreft ben je welkom hoor !!!!

Diamonds
Berichten: 88
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Ees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 22:51

De eerste stappen worden toch maar weer gezet,zinnig of niet, we blijven positief.Achterom blijven kijken help niemand.Als we niets doe,gebeurt er ook niets,en samen(avs leden) staan we toch sterk,toch.!!!!!!!
Dick. Schijnheilig

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:05

Hahahaha ja nou !!

SjaanBanaan
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:42

Pfhoeeeeii...dat is wel een errug serieuze gedachte van Diamonds.
Maareuhhhh....afdeling Noord is bekend, maar wie is dan eigenlijk de 'verantwoordelijke' voor afdeling Zuid?
Indien Zuid nog geen GEZELLIGE afdeling heeft, stel ik voor dat de beide wijn-dames ervoor in aanmerking komen om vanaf nu Afdeling Gezellig Zuid te lijden...euhh..leiden.

sphinxje

Berichten: 68
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:11

Wanneer ????????? Ik heb er nu al zin!

Of zullen we het na 7 december doen? Misschien trakteerte Josje ons dan op Champagne?

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:36

Hey sas een prima idee! Kunnen we al die verloren jaren even gezellig bijelkaar kletsen hihi!

Lijkt me een super idee alleen moet Marengo dat wel giedkeuren al die meute arabieren liefhebbers bijelkaar OK dan!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:16

SjaanBanaan schreef:
Pfhoeeeeii...dat is wel een errug serieuze gedachte van Diamonds.
Maareuhhhh....afdeling Noord is bekend, maar wie is dan eigenlijk de 'verantwoordelijke' voor afdeling Zuid?
Indien Zuid nog geen GEZELLIGE afdeling heeft, stel ik voor dat de beide wijn-dames ervoor in aanmerking komen om vanaf nu Afdeling Gezellig Zuid te lijden...euhh..leiden.


Ik geloof niet dat wij de officiele afdeling zuid zijn hoor, we zijn gewoon een stelletje meiden die een paar dingen van fokken weten en het vaker eens zijn dan oneens, in tegenstelling tot de rest van de avsclub.
Noemen wij het een officiele forumavond ? Nee, want dan kan iedere avsser komen, en ik geloof niet dat dat de opzet was van ons "wijnavondje". Wij willen alleen de leuke mensen ! Haha!

En Rob, misschien is er na dit weekend ook wel weer reden voor champagne....... we zullen het gauw genoeg weten ! Fingers crossed !

marengo
Berichten: 203
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 17:15

En zo is het Josje ! Wij zijn gewoon onofficiel gezellig, en daar kan wel iets officiel zinnigs uitkomen natuurlijk, goh zo wordt ie nog ingewikkeld ook. Verward
Ja hoor Sas, jij bent ook welkom, ik zei al hoe meer zielen hoe meer vreugd hé, een wasknijpertje op de neus misschien ivm de wijndampen ??
Hey Vief: Giedkeuren ?????? nou geloof ik toch serieus da je aan de wijn gesnoven hebt of zo Tong uitsteken , geeft niet hoor meid, komt wel goed.
We zullen duimen voor Jos d'r paard hoor en de champagne koud zetten hè, en dan ga je er toch aan hoor Rob: verplicht drinken heet dat..maar ik weet zeker dat je het dan graag voor Jos en d'r paardje over hebt.
Zo en vertel nu maar es wanneer jullie deze kant uit willen OK dan!

marengo
Berichten: 203
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 21:24

En verplicht drinken wordt het Tong uitsteken : Gajariy is tweede geworden in zijn klasse.
GEFELICITEERD JOSJE !! OK dan! OK dan!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 23:57

Goh ik kom net van mn werk en wist het nog niet eens, bedankt voor de update ! Tja... blijkbaar "kan" ik het ook niet, zucht.... weer geen triple crown-paard voor het avs....
Hahahahahaha geweldig toch, tweede op het EK ? Aken blijft toch de mooiste titel die er is, en op het WK krijgt mn mannetje weer een herkansing ! Ik zal morgen alle details wel horen, ben wel benieuwd naar de punten en het verschil met de nr. 1. (Dagash zeker ?)
Anyway, ik ben weer happy ! Go Ghajariy Go !! (probeer die reserve titel te pakken zondag !) OK dan! OK dan! OK dan!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 00:03

Jacq, how about vrijdag de 21e of 28e ? (ik gooi er zomaar eens een paar data in hoor.....) Of anders na Parijs....? Sas ? Rob ? Vief ? Andere doordeweekse dag vind ik ook prima ,maar jullie zullen allemaal wel weer smorgens vroeg aan het werk moeten neem ik aan... (dat is het voordeel van savonds werken, lekker "uitslapen", voor zover dat gaat dan met een stal vol paarden...) Kom maar op met die suggesties !

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 00:31

Sabiy schreef:
Jacq, how about vrijdag de 21e of 28e ? (ik gooi er zomaar eens een paar data in hoor.....) Of anders na Parijs....? Sas ? Rob ? Vief ? Andere doordeweekse dag vind ik ook prima ,maar jullie zullen allemaal wel weer smorgens vroeg aan het werk moeten neem ik aan... (dat is het voordeel van savonds werken, lekker "uitslapen", voor zover dat gaat dan met een stal vol paarden...) Kom maar op met die suggesties !

Beide data is prima mits ze op een zaterdag vallen want ik werk doordeweeks!
En sabiy geweldig van je paardje! OK dan!
en ik snuif niet aan de wijn ik kan gewoon nie snel typen en dan maak ik van die stomme fouten sorry Bloos

Daar ga ik al er staat vrijdag volgens mij was ik de 21e vrij maar weet t nie zeker

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 00:42

Klopt, beide data zijn vrijdagen. Ik werk namelijk op zaterdag..... Dat wordt dus een probleem.....

epoka

Berichten: 145
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 01:32

Hé Jos,
We wachten de kampioenschappen nog even af hoor!
Ik hoorde dat hij liep als de brandweer, rechtstreeks verslag uit Verona!
Marga.

marengo
Berichten: 203
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 10:30

Nou als Viefke de 21ste vrij is kunnen we toch gaan voor de 21ste,.
Wat denkt de rest van de club ? Rob ? Sas? Enne live verslaggeefster Marga ??
Laat eens weten Haha!

epoka

Berichten: 145
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 11:01

Ja prima de 21ste! Neem m'n particulier chauffeur mee hoor!

Als het goed is vanavond weer rechtsreeks contact met Verona, dus als er nieuws is horen jullie het

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 11:16

Ik heb gehoord van Johanna, dat Ghajariy zeer goede punten (veel 19 en 20) had en zich inderdaad erg goed liet zien, maar dat er helaas 1 jurylid was, die hem helemaal niet mooi vond (bokker ???) en hem zo laag puntte, dat het hem de overwinning heeft gekost. Sh*t happens, 't is zonde, maar wie weet pakt hij de reserve titel nog. En zo niet, dan krijgt ie revanche in Parijs !
Hoe dan ook, ik ben SUPERTROTS op mijn kleine mannetje !

Ik hou voorlopig de 21e even vrij, eens kijken of ik oppas kan regelen om te voeren en mn honden uit te laten, maar dat zal wel lukken denk ik.

Marga, keep us updated over Verona !

Mirkayan
Berichten: 48
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 13:27

hoi,
Wat GOED!!!!! van die kleine man !!!!!....gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! OK dan!
wat de datum van de wijn excursie betreft... Tong uitsteken ...ik kan altijd ,dus mij maakt het helemaal niet uit ,ik schik mij naar jullie ...ik hoor het wel wanneer het is Schijnheilig ....
gr,sas.

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 13:34

Rob kan ook de 21e, dus zullen we het daar maar op houden dan ? Jacq ?

epoka

Berichten: 145
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 13:42

Welk jurylid Josje? Ik ben blond aan het worden, maar ik snap het niet helemaal, heeft ie teveel dish dan?
Ze schijnen het vaker niet eens te zijn, 15 en 17,5 voor benen komt ook voor.

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 13:54

Ik weet niet wie het was, maar misschien was het een toto-kloon...? Tja, voor sommige mensen heeft hij teveel dish, is hij te mooi, te fijntjes. Net als voor veel mensen hier op dit forum, zijn er ook nog sporadisch wat juryleden te vinden die dat gewoon niet mooi vinden, en die kunnen zo'n paardje dus behoorlijk onderuit halen. Ik weet nog geen preciese details, maar hij had stapels 19-en en 20-ers, maar die ene persoon zat op 17-18 en beroofde hem van de winst. Sh*t happens, zeker in Verona, daar loop je gewoon kans op zulke dingen, net als op de NL-se keuringen.
Paris, here we come !