Veranderingen AVS

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MariekevT

Berichten: 52
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 12:05

gabrycha schreef:
Hey marieke als de belgen zo goed zijn waarom komt "de grote belg" uit stajna stolowa om precies te zijn linkerbox de eerste in Michalow? Ik heb t hier over Extern, maar dat is in feite import.. Wou ik alleen even zeggen. Knipoog

Het ging hier om de vergelijking AVS en BAPS, had ook PABS of QABS kunnen zijn. Zonder diep na te denken kun je toch zo 10 belgische toppers noemen. Ik wou dat al die tophengsten in Nederland stonden, scheelt een hoop gedoe !

Voor mij is Extern niet "de grote belg",mijn grote belg staat op http://www.proximedia.com/web/despeghel.html( nationaal, europees en wereldkampioen).

MariekevT

Berichten: 52
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 12:10

Sabiy"]
[quote="MariekevT schreef:
Tuurlijk, jij hebt bewezen dat dat kan, redelijk klein budget vergeleken met Qatar, ZT e.d Clown


Hahahaha, vergeleken met deze fokkers ben ik een hele grote armoedzaaier !! Maar deze armoedzaaier gaf ze in aken dit jaar wel het nakijken, hahahahahahaha ! *LOL* (sorry, het blijft leuk !)
Nu eens kijken of het straks in Verona en Parijs nog een keer lukt...!
[/quote]
Ik vind het een superprestatie, kunnen de meesten alleen van dromen, maar je geeft zelf al aan dat het heel bijzonder is, en als het in Parijs weer lukt, lach je je toch helemaal suf !!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 15:44

Ik lach me nu al helemaal suf, ik blijf lachen !!! Misschien volgende week na Verona nog wel harder, en na Parijs.. wie zal het zeggen..?

Diamonds
Berichten: 88
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Ees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 00:08

Nou , de discussie avond gaat er komen, 24 januarie te exloo. Er staat meer info in de komende A.V.S. nieuwsbrief.
We zijn wat afgedwaald waar het eigelijk om ging op deze topic, maar dan op deze avond kan een ieder op een positieve manier antwoord krijgen wat hem of haar dwars zit, en graag verandert wil zien worden.
Afdeling Noord heet u alvast Welkom.

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 00:58

Exloo ??? Kan het nog iets verder noordwaarts ?? Is er geen mogelijkheid om eens een locatie ergens in het midden van het land te houden zodat het ook voor niet-noorderlingen een haalbare toestand wordt ?
Dit niet persoonlijk voor mij, ik ben nieteens meer AVS lid, maar meer een opmerking in het algemeen....?

MariekevT

Berichten: 52
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:00

Sabiy schreef:
Exloo ??? Kan het nog iets verder noordwaarts ?? Is er geen mogelijkheid om eens een locatie ergens in het midden van het land te houden zodat het ook voor niet-noorderlingen een haalbare toestand wordt ?
Dit niet persoonlijk voor mij, ik ben nieteens meer AVS lid, maar meer een opmerking in het algemeen....?


OK dan! helemaal mee eens !! Regio Utrecht, mooi midden in het land.

jazz-fan

Berichten: 813
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:31

ja idd. is voor mij ook een stuk makkelijker te bereiken. ik ga namelijk niet een ruime 200 km rijden om even te luisteren en mee te praten. vind daarom regio utrecht een stuk beter

Diamonds
Berichten: 88
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Ees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 21:06

Sorry maar aangezien afdeling Noord deze discussieavond organiseert vinden we Exloo een mooi middelpunt voor de Noordelingen.
Het is misschien voor jullie afdelingen een idee om iets dergelijks te organiseren.
Afdeling Noord heeft hierbij de eerste stap genomen die zeker voor andere afdelingen het navolgen waard is. Dit gezien het aantal reacties op Bokt.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:05

Is dit alleen voor leden Dick?

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 22:27

Oh dus alleen Noord mag meediscussieren ? Er zijn in NL al afdelingen genoeg, moeten we nu ook al in afdelingen gaan discussieren ? Zo komen we nooit bij elkaar natuurlijk...

Diamonds
Berichten: 88
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Ees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 23:48

Nee, dat staat er niet , alleen dat afd. noord het voor touw neemt, en alle avs leden zijn welkom. Het is niet even een datum prikken en alles loopt. Er moeten nog al wat dingen geregeld worden van te voren.
Wacht nu eerst maar het AVS. nieuwsbrief maar af.

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:57

wanneer komt de nieuwe avs nieuwsbrief ongeveer uit? kan niet wachten!!!! Knipoog

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:23

Hoe dan ook, dan gaat het zowieso aan mij voorbij, aangezien ik geen avslid meer ben. Jammer, had er graag bijgeweest, maar waarschijnlijk wordt mijn "grote mond" toch niet op prijs gesteld.
Ben benieuwd of het zoden aan de dijk zet, of er een keer iets zinnigs gezegd gaat worden. Ongetwijfeld brengt Sphinxje wel verslag aan me uit, toch Rob ? Knipoog

marengo
Berichten: 203
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 12:12

HHHmm, er zal best iets zinnigs gezegd worden (hoop ik dan toch ) vervolgens wordt het weer "meegenomen" *LOL* (jaja, de koffer is nog niet vol, je vraagt je af hoe groot die meeneem koffer wel niet is) en gebeurt er..niets (waarschijnlijk) Tja Josje, geloof ook niet dat ik 2½ ga rijden naar Exloo (verder weg kon niet) en ook weer 2½ uur terug, en ach, waarschijnlijk gaan ze met mij óók niet blij zijn, en ik ben geen Belg, dus mag ik mijn mond wel open doen..... ~~}> ach, de gelegenheid komt vast nog wel een keer. Haha!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:48

Hahaha zoals altijd heb je weer helemaal gelijk Jacq ! Voor mij is het een dikke 3,5 uur en alhoewel ik totaal geen hekel heb aan een stukje autorijden, vind ik het in dit geval toch wel een beetje ver, vooral omdat inderdaad alles toch gewoon weer in de meeneemkoffer verdwijnt..
Tja, ze kunnen ons tweeen waarschijnlijk missen als kiespijn, dus misschien moeten we ze een plezier doen en gewoon lekker thuisblijven. Of we trekken samen een fles wijn open, hahahaha !

epoka

Berichten: 145
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:09

Hé, lijkt me leuk, dat flesje wijn, wil ik wel 2 uur voor rijden hoor!!

Groetjes Marga.

marengo
Berichten: 203
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:32

Nou kijk, da's nou es een plan Vingers aflikken wanneer komen jullie ???
Marga wil wel 2 uur rijden, en jij zit denk ik binnen een kleine 3 kwartier hier. Muziek!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:38

Gaan we op korte termijn plannen ! Lijkt me erg leuk om eens bij je te komen kijken, kwekken en een flesje wijn soldaat te maken !
Drie kwartier haal ik niet, het is iets langer, maar veel zal het niet schelen. Gezellie !!

sphinxje

Berichten: 68
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:46

Goed idee, alleen ik hou het bij koffie, anders is een kwartier rijden nog te ver.

Jammer dat jullie niet naar Exloo gaan, heeft alleen zin als er echt serieus gesproken wordt, gezien de reacties zie ik dit dus weer niet zitten, wordt waarschijnlijk weer zon"n avond banketstaaf onder leden, zonder dat er echt iets gezegd wordt! Wij koffie en wijn in het Zuiden, jullie naar Exloo?

SjaanBanaan
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:38

Klinkt als een erg gezellig plan van Marengo en Sabiy. Maarja; hier wonen ook de leukste mensen, nietwaar? Schijnheilig OK dan!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 02:02

He Rob, join the club ! Kom lekker naar Jacq, daar wordt ongetwijfeld meer zinnigs gezegd dan in Exloo !! Gaan we op korte termijn even regelen !

marengo
Berichten: 203
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:46

No problemo, hoe meer zielen hoe meer vreugd ! *LOL*
Mijn koffie is altijd best te drinken zeggen ze, dus Rob...... We hebben trouwens ook fris hoor, dus geen paniek Haha!

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:05

marengo schreef:
No problemo, hoe meer zielen hoe meer vreugd ! *LOL*
Mijn koffie is altijd best te drinken zeggen ze, dus Rob...... We hebben trouwens ook fris hoor, dus geen paniek Haha!

dan komt deze ziel helemaal uit groningen (30min van klijndijk) ook gezellig babbelen als iemand mij in den bosch van de trein wil plukken Lachen

marengo
Berichten: 203
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 14:33

Goh, Vief da zou es tijd worden zeg: kom ik je hoogstpersoonlijk zelfs van de trein af plukken. Zeg, weet jij de weg nog wel naar den bosch na zo'n lange tijd daar in het hoge noordn verbracht te hebben: tis naar 't zuiden hè naar beneden dus, nit noord gaan want dan ga je te water. Cool Ik denk ik zeg het maar effe. Haha!

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 23:58

marengo schreef:
Goh, Vief da zou es tijd worden zeg: kom ik je hoogstpersoonlijk zelfs van de trein af plukken. Zeg, weet jij de weg nog wel naar den bosch na zo'n lange tijd daar in het hoge noordn verbracht te hebben: tis naar 't zuiden hè naar beneden dus, nit noord gaan want dan ga je te water. Cool Ik denk ik zeg het maar effe. Haha!


jaaaa dat snap ik hoor! Tong uitsteken mijn versnellingsbak is verrot dus ik kan de snelweg moeilijk op vandaar met de trein dus als iemand een concrete datum prikt , liefst in het weekend kom ik eraan!
OK dan!