[arabier] Wie gaat er naar het NK in Bunschoten??

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 10:49

Leuk zien we Soleda ook de 13e!!! Het wordt steeds gezelliger!!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 12:49

Franca"]
[quote="Margon schreef:
Nou Franca en AnneOmie dan zie ik jullie ook op 13 september want ik ga daar ook heen!!!! Franca doe je mee met springen of met dressuur???


Ik kom met mijn 3-jarige merrie Cheyenne naar de exterieurkeuring. Geen dressuur of springen dus. Maar we zullen elkaar zeker zien dan! Haha!
[/quote]

Jah dat zal wel lukken!!!!

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 21:00

Mag ik jullie erop wijzen dat er, wanneer voldoende deelname is, ook een Libertyclass zal zijn?!? Dit omdat er op de NK te weinig deelname was, maar er alsnog mensen zijn die dit graag willen doen.

Ik wil wel de tip meegeven dat als je eens zoiets wilt doen, dat dit de uitgekozen kans zou zijn, omdat je je voor deze rubriek deze keer niet eerst hoef te plaatsen. ( Normaal gesproken moet je paard minimaal een keer een klasse gewonnen hebben eer je deel mag nemen aan deze rubriek). Er zijn punten te verdienen met originaliteit en natuurlijk je paard op zich. Clown

Ideetje misschien?????

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:47

hmmm misschien inplaats van de amateur dan maar aan de liberty meedoen *LOL* Dan kan ze haar geweldige gangen die ze van haar overgroot pappa geerft heeft misschien aan iedereen laten zien Vingers aflikken

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 10:51

Hazzebaz schreef:
Mag ik jullie erop wijzen dat er, wanneer voldoende deelname is, ook een Libertyclass zal zijn?!? Dit omdat er op de NK te weinig deelname was, maar er alsnog mensen zijn die dit graag willen doen.


Misschien een domme vraag maar wat is een Libertyclass??

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:42

Waarom doe je niet allebei, Sol?

Margon, een Libertyclass is van oorsprong een galarubriek, waarin de paarden opgesteld worden voor de jury, en daarna anderhalve minuut loslopen op muziek. Het is de bedoeling dat je paard zich goed laat zien, dmv showen in vrijheid. Ook is er meestal een originaliteitsprijs aan verbonden, voor de leukst verklede persoon. Na die anderhalve minuut krijg je 1 minuut de tijd om hem te vangen en weer op te slennen voor de jury. Red je het niet binnen deze minuut, ben je gediskwalificeerd.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:54

Hazzebaz schreef:

Margon, een Libertyclass is van oorsprong een galarubriek, waarin de paarden opgesteld worden voor de jury, en daarna anderhalve minuut loslopen op muziek. Het is de bedoeling dat je paard zich goed laat zien, dmv showen in vrijheid. Ook is er meestal een originaliteitsprijs aan verbonden, voor de leukst verklede persoon. Na die anderhalve minuut krijg je 1 minuut de tijd om hem te vangen en weer op te slennen voor de jury. Red je het niet binnen deze minuut, ben je gediskwalificeerd.


OW dat is niks voor mij!!!! ik doe wel lekker alleen mee met het springen!!!

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:30

Het is hardstikke gaaf , om op deze manier je paard te laten zien.

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:06

Ik ben van de partij tijdens de liberty, natuurlijk met mijn kanjer Amal-Balder. En we doen ook mee met de gewone rubriek. OK dan!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 14:06

Balder schreef:
Ik ben van de partij tijdens de liberty, natuurlijk met mijn kanjer Amal-Balder. En we doen ook mee met de gewone rubriek. OK dan!


Doe jij mee met het springen of in de dressuur en in welke klasse!!!!

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:30

Ik doe mee met de keuring dus niet met de sportwedstrijden. Mijn Balder is een ruin van 5 jaar en nog niet klaar voor de sport dus vandaar dat ik meedoen aan de hand.

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:34

hoi,
jaaa en dat is afzien , hard hollen , maaaaar wel heel leuk en onderandere ik ga heel hard m'n best doen met aanmoedigen..... dat is ook hard werken.
gr,sas.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:42

Balder schreef:
Ik doe mee met de keuring dus niet met de sportwedstrijden. Mijn Balder is een ruin van 5 jaar en nog niet klaar voor de sport dus vandaar dat ik meedoen aan de hand.


Aha maar ik zal je vast wel tegen komen!!!!

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 16:19

Hazzebaz schreef:
Waarom doe je niet allebei, Sol?


Ik weet helemaal nog nie of ik meedoe aan de keuring, ga ook mee voor het dressuurkampioenschap en waarschijnlijk springen.....

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:02

MissSol"]
[quote="Hazzebaz schreef:
Waarom doe je niet allebei, Sol?


Ik weet helemaal nog nie of ik meedoe aan de keuring, ga ook mee voor het dressuurkampioenschap en waarschijnlijk springen.....
[/quote]

Ja, dat wordt dan inderdaad wel erg veel, en misschien dat je dan ook met het programma in de knoei komt.

Heeft iemand enig idee hoe de dag eruit komt te zien, zijn er onderdelen tegelijk???

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:15

Balder"]
[quote="MissSol"][quote="Hazzebaz schreef:
Waarom doe je niet allebei, Sol?


Ik weet helemaal nog nie of ik meedoe aan de keuring, ga ook mee voor het dressuurkampioenschap en waarschijnlijk springen.....
[/quote]

Ja, dat wordt dan inderdaad wel erg veel, en misschien dat je dan ook met het programma in de knoei komt.

Heeft iemand enig idee hoe de dag eruit komt te zien, zijn er onderdelen tegelijk???
[/quote]

Ik denk het eerlijk gezegd wel want als er veel deelname is dan duurt het allemaal wel erg lang!!!!!

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:38

hoe zit het eigenlijk met het NK, is het alleen de 24ste of ook de 23ste? Kom er net achter dat ik de 24ste een sgw-wedstrijd heb, dan lukt het dus niet om te komen kijken..

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:41

Ik probeer trouwens nog steeds marnix zo ver te krijgen dat ie sol voorbrengt *LOL* maar hij durft niet meer sinds ze flater in tilburg, ik denk niet dat ik haar zelf dan ga voorbrengen want ik kan niet zo hard rennen Rolleyes

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:49

goh ik zit weer eens met mijn neus te kijken! Ben ook alleen maar bij sol met me hoofd vandaag.... Maar komen er ook mensen de 23ste? dan kan ik dus waarschijnlijk wel.....

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:58

Liberty lijkt mij geweldig!!! Ik zag het ook al in Tilburg. Maar dat vangen binnen 1 minuut in zo'n voor Yen spannende omgeving.....no thanks....dat wordt een flater Knipoog

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 09:28

MissSol schreef:
Ik probeer trouwens nog steeds marnix zo ver te krijgen dat ie sol voorbrengt *LOL* maar hij durft niet meer sinds ze flater in tilburg, ik denk niet dat ik haar zelf dan ga voorbrengen want ik kan niet zo hard rennen Rolleyes


hoi,
wat een conditie heeft die gozer he? met z'n 3 rondjes en als een speer de ring uit ....arme maarniksje [zo noemt hij zich zelf altijd]....vind op z'n minst dat ze hem wel ff hadden kunnen bijstaan ,stel niksnutten maar geintjes maken kunnen ze wel over de speaker ..banketstaaf hoor!
gr,sas.

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 09:53

dakhilah"]
[quote="MissSol schreef:
Ik probeer trouwens nog steeds marnix zo ver te krijgen dat ie sol voorbrengt *LOL* maar hij durft niet meer sinds ze flater in tilburg, ik denk niet dat ik haar zelf dan ga voorbrengen want ik kan niet zo hard rennen Rolleyes


hoi,
wat een conditie heeft die gozer he? met z'n 3 rondjes en als een speer de ring uit ....arme maarniksje [zo noemt hij zich zelf altijd]....vind op z'n minst dat ze hem wel ff hadden kunnen bijstaan ,stel niksnutten maar geintjes maken kunnen ze wel over de speaker ..banketstaaflig hoor!
gr,sas.
[/quote]


Tja ik wist nooit wat er gebeurd was tot ik het gister van nico hoorde... en tja...paardje vond het wel leuk geloof ik Knipoog maarja is inderdaad wel banketstaaf om geintjes over de speaker te maken.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:19

Nog een paar dagen en het is zover het nk inbunschoten.
spannend hoor

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:21

hoi,
succes allemaaaaal!! en vooral veeeel plezier !!!
gr,sas.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:17

Ik ga zondag naar Bunschoten.... Wordt aardig eindje rijden, maar is leuk dagje uit!