[arabier] Wie gaat er naar het NK in Bunschoten??

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:42

griebels schreef:
Ik weet het nog steeds niet Riccardo Bloos Bloos Bloos
Van die merrie die ik niet op de foto kreeg, had een jonge bruine merrie met een kort staartje gewonnen. Dat was uiteindelijk ook de winnaar met 365 punten in totaal in Nederland gefokt.
Die winnaar stond dus de hele tijd voor die schimmelmerrie te dansen, die ik zo geweldig vond. Boos!
(meerdere arabieren overigens)


Weet wel welke je bedoelt nu

Deze merrie stal mijn hart ook hoor haar naam is
Hasanaat Al Haneefa
25/02/02

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:44

Franca schreef:
Mooie pics van Shatia *LOL*


Franca dit zijn de pics van Exloo die van bunschoten komen er aan.
foto van het hoofd vindt ik awesome(erg mooi bedoel ik)

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:48

Paduc schreef:
Even nog over het loopvermogen van onze topvoorbrenger in spé, Riccardo. Gisterenavond kwam ik laat op de manege en hoorde op 300meter afstand iemand hijgen als een ...., Ik dacht,"als dat maar goed gaat" Mijn eerstehulpkoffer uit de auto gehaald liep ik wat sneller naar achter en wat trof ik daar aan: Riccardo in training voor het lopen samen met mijn naamgenoot Paduc!! met Bianca als instructrice. Krap twee rondjes hield hij vol en moest toen een halfuurtje bijkomen. Toch maar die lopendeband bij hem thuis afleveren, anders moet Shatia het dadelijk allemaal zelf doen op de amateurkeuring!!!!!


Inderdaad paduc goed gezien,het viel me zwaar tegen om door een bak heen te rennen en na 2 ronde's te snakken naar zuurstof.
Maar ik geef niet op en had hierbij goede hulp van bianca en jouw naamgenoot paduc die bereid was om met me mee te rennen.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:56

dakhilah schreef:
hoi,
hahahahahahahahahahahaha...wat een goeie ...kan niet anders zeggen dan dat hij respect verdient ,hij neemt het dus echt serieus ....wat gaaaaf , petje af Riccardo...Super!!
gaan er nog meer avs -leden naar de leden vergadering as. vrijdag?
ik wel !
gr,sas.
Wat een goeie zeg ...echt Petje af ...je bent een goeie gozer ...hahahahahahahahaa...hijgend hert...hahahahahaha...


Bedankt dakhilah,

Die foto van het hoofd vindt ik zelf ook mooi,en inderdaad een sprekend hoofd is wat ik ook vindt.
Dit kan alleen nog maar sprekender gaan worden en ben echt benieuwd wat er voor veulens van komen.
HOT NEWS Mondeling ben ik al overeengekomen wie volgend jaar DE HENGST is voor Shatia.
Volgend jaar zal Shatia gedekt gaan worden en hopen op een mooi en gezond veulen
Spannend hoor.


Tja wat het voorbrengen betreft ik ben er echt serieus mee bezig en het valt tegen.
Maar zoals bij alles is waar een wil is is een weg.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:50

riccardo"]
[quote="griebels schreef:
Ik weet het nog steeds niet Riccardo Bloos Bloos Bloos
Van die merrie die ik niet op de foto kreeg, had een jonge bruine merrie met een kort staartje gewonnen. Dat was uiteindelijk ook de winnaar met 365 punten in totaal in Nederland gefokt.
Die winnaar stond dus de hele tijd voor die schimmelmerrie te dansen, die ik zo geweldig vond. Boos!
(meerdere arabieren overigens)


Weet wel welke je bedoelt nu

Deze merrie stal mijn hart ook hoor haar naam is
Hasanaat Al Haneefa
25/02/02
[/quote]

Ik ben benieuwd welke merrie dat dat is.
Het kan niet de merrie zijn die ik bedoel, ik was er toen nog niet namelijk. Die bruine winnaar, werd als eerste voorgeleid, en daarna de betoverende schimmel...
Weet iemand misschien wie ik bedoel? Ik was zo verliefd dat ik zo stom was om te vergeten in het boekje te kijken wie het was...

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:58

riccardo"]
[quote="Paduc schreef:
Even nog over het loopvermogen van onze topvoorbrenger in spé, Riccardo. Gisterenavond kwam ik laat op de manege en hoorde op 300meter afstand iemand hijgen als een ...., Ik dacht,"als dat maar goed gaat" Mijn eerstehulpkoffer uit de auto gehaald liep ik wat sneller naar achter en wat trof ik daar aan: Riccardo in training voor het lopen samen met mijn naamgenoot Paduc!! met Bianca als instructrice. Krap twee rondjes hield hij vol en moest toen een halfuurtje bijkomen. Toch maar die lopendeband bij hem thuis afleveren, anders moet Shatia het dadelijk allemaal zelf doen op de amateurkeuring!!!!!


Inderdaad paduc goed gezien,het viel me zwaar tegen om door een bak heen te rennen en na 2 ronde's te snakken naar zuurstof.
Maar ik geef niet op en had hierbij goede hulp van bianca en jouw naamgenoot paduc die bereid was om met me mee te rennen.
[/quote]

Wat zei je ?? Twee rondes ?? Dacht het niet Scheve mond

1 volle ronde misschien Haha! Haha!

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:06

griebels, dat was Yakchina "F", geboren 19/04/2002,bruin
Vader Almonito en moeder Yarra van de familie Kuijf uit Nieuwkoop

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:25

Tja dat kan, maar die bedoelde ik dus niet. Hoevaak is zij in de ring geweest?? Is zij tussen die eerste keer en die laatste keer dat ze dat lint om kreeg nog in de ring geweest dan? Want als dat niet zo is, dan moet het toch die Hasanaat Al Haneefa zijn geweest...

Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:41

Af en toe ben ik ook zo blond..... Blond Haha!

Dat ik dus de agenda én het adres heb weggegooid waar komende vrijdag de ALV van het AVS is...... help! Kan iemand mij dit vertellen... alvast bedankt, dan zal ik de volgende keer zuiniger op mijn papiertjes wezen...

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:57

Nou Riccardo, je kan meetrainen met de meiden op stal...en met Rem natuurlijk. We zullen wel een mooi trainingsschema voor jullie maken, dagelijks 5 rondjes door onze bak rennen, en dan nog eens 3x het pad op en af met je merrie.

Het staan komt vanzelf, dat is geen probleem.....

Wat zal ik genieten, hahahahahahah, mijn paard loopt zelf op de amateuren, hoef iki niets aan te doen, ik doe nl. alleen mee met mijn hengst in de Liberty, en de meiden van stal lopen de merries en veulen in de gewone rubrieken en de liberty.

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 09:54

griebels schreef:
Tja dat kan, maar die bedoelde ik dus niet. Hoevaak is zij in de ring geweest?? Is zij tussen die eerste keer en die laatste keer dat ze dat lint om kreeg nog in de ring geweest dan? Want als dat niet zo is, dan moet het toch die Hasanaat Al Haneefa zijn geweest...

Natuurlijk is ze 3x in de ring geweest.
a. Rubriek1 jarige merries 1e
b.Jeugdkampioenschap: kampioen
c.Best Nederlands "Fokproduct"

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:27

Riccardo schreef over zijn jonge dame.....................
HOT NEWS Mondeling ben ik al overeengekomen wie volgend jaar DE HENGST is voor Shatia.



hoi,
Doe nou ff sportief en vertel meteen..... WELKE HEER DEZE EER KRIJGT... volgend jaar ... met welke motivatie en beweegredenen...hoe heb je dit/deze keuze uitgepuzzeld
gr,sas

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:43

Krista schreef:
Af en toe ben ik ook zo blond..... Blond Haha!

Dat ik dus de agenda én het adres heb weggegooid waar komende vrijdag de ALV van het AVS is...... help! Kan iemand mij dit vertellen... alvast bedankt, dan zal ik de volgende keer zuiniger op mijn papiertjes wezen...


hoi,
het is as.vrijdag, 29 augustus te bunnik [bij Utrecht]... Mercure hotel Bunnik en aanvang is 19.30u... zaal open om 19.00u..... Kosterijland nr. 8
ik ga ook zoals altijd....
gr,sas OK dan!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:08

Riccardo......welke hengst????? Lachen

Balder

Berichten: 1138
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: Aarlanderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 19:29

dakhilah schreef:
Riccardo schreef over zijn jonge dame.....................
HOT NEWS Mondeling ben ik al overeengekomen wie volgend jaar DE HENGST is voor Shatia.



hoi,
Doe nou ff sportief en vertel meteen..... WELKE HEER DEZE EER KRIJGT... volgend jaar ... met welke motivatie en beweegredenen...hoe heb je dit/deze keuze uitgepuzzeld
gr,sas


Ja Riccardo, kom op nou, hou ons niet in spanning. Welke hengst, wat voor kleur, afstamming enz. Ik vond Shatia trouwens een plaatje op de keuring, ondanks dat ik niet van schimmels hou. ( de kleur dan)

Groetjes,

Karina

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:06

Hey Riccardo,
Ik heb foto's ontvangen van een aardige man die daar foto's heeft gemaakt. Hij kende Shatia en jullie, en heeft me wat opgestuurd. Het was dus zeker jouw Shatia die ik zo betoverend vond!!!

Ik ben nu wel heel benieuwd naar die Hasanaat Al Haneefa...

Ik hoop op 13 sept weer te kunnen gaan kijken en zal dan niet weer dezelfde fout maken Bloos door alles te vergeten als ik een mooi arabiertje zie Haha!

Is het dan weer daar in Bunschoten?

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:36

Karina schreef:
Ja Riccardo, kom op nou, hou ons niet in spanning. Welke hengst, wat voor kleur, afstamming enz. Ik vond Shatia trouwens een plaatje op de keuring, ondanks dat ik niet van schimmels hou. ( de kleur dan)


Bedankt voor de complimenten ik zal ze overbrengen aan shatia.
Denk dat ze er wel een pluk gras op lust.cheeeeers
Laatst bijgewerkt door riccardo op 27-08-03 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:38

griebels schreef:
Hey Riccardo,
Ik heb foto's ontvangen van een aardige man die daar foto's heeft gemaakt. Hij kende Shatia en jullie, en heeft me wat opgestuurd.


Ik heb vandaag de video teruggekeken en ben van mening dat het loopwerk (beweging in draf) nog veel en veel beter kan en volgend jaar zal shatia er weer staan op de keuringen met een zeer goed gespierde bouw.dit alles om haar gangen die ze van pappa heeft meegekregen eens goed te laten zien.

Griebels van wie heb je die foto's dan gehad en zo ja heb je daar een e-mail adres van want ik zou ze graag willen hebben die foto's.

Enne wat Shatia betreft ja amateurkeuring 13 sept is in bunschoten en ik zal er samen met shaat zijn.Ben druk aan het oefenen met lopen en vanavond gespijbelt.
Werd al opgebeld waar ik bleef en morgen voor straf 2 rondes extra hardlopen Boos!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:44

Ok wat betreft de Geachte heer voor Shatia kan ik pas een naam gaan noemen na het weekend daar we in het weekend alles op papier zullen vastleggen.
Ik kan een tip van de sluier opdoen en dat is dat de heer russisch spreekt

Ik weet dat ik jullie nieuwschierig hebt gemaakt maar wil pas de naam noemen als alles rond is met de eigenaar van de hengst.
Ik hoop op jullie geduld en begrip.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 21:08

Riccardo... ik heb je een PB'tje gestuurd... Lees ff met spoed aub

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 22:20

Citaat:
Natuurlijk is ze 3x in de ring geweest.
a. Rubriek1 jarige merries 1e
b.Jeugdkampioenschap: kampioen
c.Best Nederlands "Fokproduct"


Weet je ook welke arabieren er nog meer in de ring stonden bij de jeugdkampioenschap merries...? Want dan zal ik die ronde gezien hebben en daar de 2e van bedoelen die ze hebben voorgebracht... Heb jij alles zo goed bij kunnen houden??? Knap hoor.

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 22:31

Afbeelding

Voor onze merrie Zayra was de NK een leuke ervaring opdoen.
Ze was het er nog niet zo mee eens en 'plakte' behoorlijk aan de voorbrenger, ha ha. Ze is pas 1 jaar en moet nog veel leren.
Voor type en hoofd en hals had ze hoge punten, dat wisten we. Ook weten we dat ze leuk kan showen, maar dat liet ze dus niet zien.
Volgende keer beter, voor mij blijft ze nr. 1.
Vorig jaar liep haar volle broer op het NK de sterren van de hemel, hier kan ze nog wat van leren, ha ha ha.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:08

horseranch schreef:

Voor onze merrie Zayra was de NK een leuke ervaring opdoen.
Ze was het er nog niet zo mee eens en 'plakte' behoorlijk aan de voorbrenger, ha ha. Ze is pas 1 jaar en moet nog veel leren.
Voor type en hoofd en hals had ze hoge punten, dat wisten we. Ook weten we dat ze leuk kan showen, maar dat liet ze dus niet zien.
Volgende keer beter, voor mij blijft ze nr. 1.
Vorig jaar liep haar volle broer op het NK de sterren van de hemel, hier kan ze nog wat van leren, ha ha ha.


Zelfde aantal punten als shatia ja.
Ach hun tijd komt mischien nog wel de merries moeten nog veel leren.
Tevens was het lopen bij mij ook het probleem.

Succes met je mooie merrie en inderdaad voor jezelf zijn ze en blijven ze altijd nummer 1

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:27

Riccardo, nog succes met je voorbereiding voor de amateur.
Ik vind Shatia ook een mooie merrie, een apartje (als ik het zo mag zeggen). Ik zie haar wel weer in Bunschoten.
Wij doen mee aan de NK dressuur, ook spannend !!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:17

Leuk om jullie allemaal dan in Bunschoten te meeten!!!! Ik ben ook heel benieuwd naar Shatia hoor! We zullen wel samen de ring in gaan *LOL* (of nou ja....ik breng Yen niet zelf voor).