Nonius kruising....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

croyslover

Berichten: 1510
Geregistreerd: 29-03-13
Woonplaats: bij de rest

Nonius kruising....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 08:24

Fries??
Of toch iets anders??
Afbeelding

Afbeelding
En ja ik sta heel mooi op de foto :Y) :D


Afbeelding (oudere foto, hier was ze drachtig)
In de winter is ze girzwart

"if i had a world of my own, everything would be nonsense. nothing would be what it is. because everything would be what it isn't. and contrary wise , what is, it wouldn't be . and what it wouldn't be , it would, you see? - alice in wonderland


croyslover

Berichten: 1510
Geregistreerd: 29-03-13
Woonplaats: bij de rest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 08:39

Elisa2 schreef:
Ik zie er geen fries in, kruis en hals zijn heel anders.

Wij hebben ooit, heel lang geleden een Nonius kruising gehad..daar lijkt ze wel wat op.

Enig idee wat het anders kan zijn? Wij zagen er een fries in,andere mensen ook, ik denk dat op t moment nogal snel want hier in hongarije houden ze er van om allerlei soorten te kruisen met een fries, ben nieuwschierig haha

"if i had a world of my own, everything would be nonsense. nothing would be what it is. because everything would be what it isn't. and contrary wise , what is, it wouldn't be . and what it wouldn't be , it would, you see? - alice in wonderland

croyslover

Berichten: 1510
Geregistreerd: 29-03-13
Woonplaats: bij de rest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 08:55

Elisa2 schreef:
Beenwerk is te fijn voor een fries..kan best dat het er wel in zit maar dan verder weg denk ik. Maar de rest van de bouw doet meer warmbloed aan..wat voor een paardenrassen lopen er nog meer in Hongarije?

Veel rassen haha
Kwpners bwpers nrps holsteiner oldenburger eigenlijk alle rassen wel.....
Hongarije is een groot land, met veel paarden!

"if i had a world of my own, everything would be nonsense. nothing would be what it is. because everything would be what it isn't. and contrary wise , what is, it wouldn't be . and what it wouldn't be , it would, you see? - alice in wonderland

croyslover

Berichten: 1510
Geregistreerd: 29-03-13
Woonplaats: bij de rest

Re: Nonius kruising....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 21:07

wauw wat een knappert! elcamino!
ik heb haar ook nie gekocht omdat ze veel kon of haar uiterlijk, sterker nog, een rare bouw en ze is niet beleerd, ik heb haar gekocht omdat ze er zo lief (en onverzorgd!!!) uit zag :)
ik ben super blij da ik haar bij mijn kudde heb!
ze is suuuuperlief! en leer nogal snel, ras maakt niet uit, alleen ben nieuwschierig!

"if i had a world of my own, everything would be nonsense. nothing would be what it is. because everything would be what it isn't. and contrary wise , what is, it wouldn't be . and what it wouldn't be , it would, you see? - alice in wonderland


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 33 bezoekers