Morgenland's Andor

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:53

Hallo, was een hele mooie hengst, hij loopt nu in de sport, maar je hoort niets meer van hem. ik heb nog een foto van deze hengst, ik zal kijken of ik hem kan scannen en dan stuur ik hem naar je toe.

Het is een vos, zal wel ff zoeken naar de oude folder.......kan nog wel even duren hoor.


lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:01

We hebben zelf een merrie gehad van deze hengst, als maatje gekocht voor ons veulen destijds, hele mooie pony, maar helaas te klein gebleven voor het stamboek, daarom hebben we haar verkocht. Was een hele pittige dame trouwens en absoluut niet geschikt voor jongere kinderen.

Heb nog steeds contact met de eigenaresse .....zal je van deze merrie ook een foto toesturen binnenkort.

lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:30

graag gedaan, volgens mij is het ook de enige foto die er in omloop is, maar misschien staat er nog een foto ergens in een oud welsh nieuws, zal nog wel eens zoeken voor je.


lienet

Berichten: 566
Geregistreerd: 15-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:11

Morgenland's pony's zijn gefokt door Hansma te Stuifzand, vernoemen is bijna nooit het geval, Andor is volgens mij wel in het bezit geweest van Bokje. Bokje heeft zelf een hengst gefokt die Wester Aikema's Anodr heet, volgens mij zit deze hengst in het buitenland, zoals zoveel ponyhengsten helaas.

Andor is een zoon van Anjershof Rocky , de moeder is Oosting Sietske, een hele bekende merrie in de welsh wereld. Haar vader is een Bokkesprong Czardas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers