Wie heeft er nakomelingen van Crosby?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angeliekje
Berichten: 3779
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: Apeldoorn

Wie heeft er nakomelingen van Crosby?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 09:53

Ik zoek mensen die net als ik een nakomeling hebben van de tinkerhengst Crosby van de Asheuvel. Het lijkt me wel leuk om foto's en verhalen over gedrag uit te wisselen. Ik loop als vrijwilliger op tinkerstal de asheuvel waar ook mijn tinker gestald staat, en ken misscien nog wel wat nakomelingen.

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 11:36


Angeliekje
Berichten: 3779
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 11:59


Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 15:06

Moet je even aan de topic starter van die foto's vragen. Hij is van haar en nog hengst.

desillies
Berichten: 6778
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Castelnaud la Cgapelle ( FR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 23:57

Angeliekje schreef:
Wauw, stoere hengst joh echt mooi. Hij heeft niet echt veel weg van Crosby, alleen het hoofd. Wie is zijn moeder, als ik vragen mag?


hoi,Tommie's moeder is Iris,hij is bij van de asheuvel geboren,de merrie is verkocht naar Duitsland....
ik vind juist dat ie aardig wat weg heeft van zijn vader maar ook heel veel van zijn moeder,van haar heb ik ook een paar foto's,die heeft de vorige eigenaresse van Tommie (Dieuwke) me gegeven.....

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 15:13

ik vind het een erg leuke hengst, fijn ramsneusje heeft 'ie Lachen

Angeliekje
Berichten: 3779
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-04 16:18

desillies schreef:
hoi,Tommie's moeder is Iris,hij is bij van de asheuvel geboren,de merrie is verkocht naar Duitsland....
ik vind juist dat ie aardig wat weg heeft van zijn vader maar ook heel veel van zijn moeder,van haar heb ik ook een paar foto's,die heeft de vorige eigenaresse van Tommie (Dieuwke) me gegeven.....


Hmm Iris, zegt me wel wat, maar ik heb er daar al heel wat zien komen en gaan dus dat is wel lastig, maar leuk zeg, dan heeft mijn Anouk echt een stoere halfbroer... Hij is echt heel erg mooi, hoe is hij qua karakter? Lijkt hij ook op Crosby? Crosby is echt een sulletje, je kan hem bijna geen hengst noemen haha, maar het is echt een schatje. Jammer dat Crosby verkocht is.