Erkenning ICS: het vervolg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:18

dit wordt weer een ellen lange disccussie topic.. die er al zooooooooo veel zijn.... hier wordt niemand wijs van...


Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 20:43

volgens mij is dit een schaduw account ofzo.. erg toevallig dat ze elke keer alleen maar op ICS artikelen reageert.. of ligt het aan mij ofzo?


Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 21:41

Bonte schreef:
Ik heb om een slotje gevraagd. Ik wordt hier zo gek van.

ik ook heb vanmiddag al geTEMT maar geen reactie Knipoog

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 20:58

Keevagirl schreef:
En dit kan ik beamen want ook van mij werden berichten van het ICS-forum afgeknikkerd omdat het de voorzitster niet aanstond .... en het ging niet eens over de erkenning van het ICS ... Verward

Ik wil ook helemaal niet aan die hele discussie NTS versus ICS en al dan niet ingetrokken licenties meedoen, ben gewoon een liefhebber van die bonte paardjes Haha! *LOL*. Maar inderaad, op het ICS-forum mag je niets kritisch schrijven, want het wordt a la minute verwijderd .... wat een democratie ...



je heb gelijk! ik heb er ook ervaring mee.... ze kunnen niet zo tegen de waarheid denk ik.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 10:03

draumpje schreef:
ik snap ook niet helemaal waarom er weer moeilijk gedaan word
er word hier info gegeven , feiten
die ik in ieder geval interessant vind om te lezen

er word niets zwartgemaakt of wat dan ook

er wordt niet moeilijk gedaan MAAR als je een beetje alle tinker of ics topics leest. Dan loopt het altijd uit op discussie en zo. En gaat het altijd OFFTOPIC. En dit is weer zon aanloop op zo iets. Ik vind het niet erg dat het hier staat maar ik voor de gemoeds rust is het gewoon beter.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:31

abby schreef:
Dank je wel voor deze update. Toevallig ben ik iemand die wèl geïnteresseerd is in stamboekzaken en jammergenoeg heb ik al zeer lang geleden moeten constateren dat ik de informatie over stamboek-technische zaken van het ICS niet op die site kan terugvinden. Ik vind het wel plezierig dat de SD deze berichten plaatst, al lees ik deze zaken liever op de site van het ICS zelf...

Daar heb je ook gelijk in Abby. En zo als SD onder aan haar laatste post schrijft laten we het gezellig houden.. is moeilijk hier.

Ik ben ook best geintresseerd in het welzijn van het ICS ( niet om zelf deel te nemen) maar altijd intressant om het hoe en wat te horen.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 12:34

volgens mij deelt ze alleen wat mee.. en verder niks..
MOCHT Dit allemaal waar zijn.. vind ik het ook kwalijke zaak dat het bestuur niet duidelijk is tegen de leden...

ALS het zo iets bij het NSVT voro vallen en niemand licht je in zou ik dit ook doen !

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 12:36

Naisven schreef:
Bedankt SD, duidelijke informatie, zou idd van het bestuur moeten komen, maar ik ben blij dat iemand die informatie geeft.

ff offtopic.. heb jij met je fjorden mee gedaan aan een wedstrijd in Zevenhoven vorig jaar?? bij de Wild Roses stables? je komt mij bekend voor.

IKwas daar ook met onze tinker hengst hihiih

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 21:09

Als je me zou kennen zou je weten dat als er iemand sceptisch over het ics ik het ben.


is dit weer nieuw irish_lady??? Bloos!


degene die nu onredelijk doet in deze enige topic waar het NIET vlamt ben jij wel hoor..


en hoezo weet jij zeker dat het NIET van het NSVT vandaan komt ( uit betrouwbare bron) ( dat komt het niet, daar niet van) onderbouw even je antwoord

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 16:59

ik hoef nergens uit te komen.. want ik ga dus never nooit niet naar het ics toe...

IK weet wel waar ik een beter gevoel bij krijg ( MAAR DAT IS MIJN EIGEN MENING) ik respecteer iedereen die bij het andere stamboek zit!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers