Wie heeft/had er nog meer een Hackney?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 07:57

*ik meld mij*
Zie profiel voor foto's Haha!

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 13:40

Neonlight vroeg:
Citaat:
PeruaansePas, wat is de afstamming van je hackney? Mooie pony is het, mooi hals erop.


Dank je wel. Bloos Zijn naam afstamming is Moonschine Chicadee (m) x Eaglestone Sholto (v). Als je meer afstamming wilt weten moet ik het even nazoeken.

Zijn naam is Chica (van moederszijde) Sholto (van vaderszijde) Boy (van zichzelf). Lachen

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 09:46

Hebben jullie ook zo'n goede ervaringen qua gezondheid en hardheid van de benen of heb ik gewoon een gezonde pony?

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 08:37

@Neonlight:
Citaat:
PeruaansePas, leuke afstamming! Dacht al dat het een Sholto was aan de hals te zien, die haal je er toch uit. Komt ook uit een goede merrie.

Ken je Moonshine Chicadee? Dat is grappig. Ik ben in 20 jaar nog nooit iemand tegen gekomen die moeders kant kende. Als ik me niet vergis is Chicadee uit 1974, dus ik neem aan dat ze inmiddels het loodje heeft gelegd.

Mijn pony heeft ook nog ergens een dochter Charlotte (moeder Virginia, een Denny James) rondrennen. Ben benieuwd daarmee is gebeurd. De eigenaar van dit dier stond op een dag (tien jaar geleden ofzo) bij mij op de stoep om te vragen of hij Sholto mocht zien. Leuk was dat. Lachen

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers