shet handelaars op markten voor de kindjesverkoop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:24

tsja er zijn veel mensen die het leuk vinden om elk jaar van die kleine veulentjes in de wei te hebben. Maar veel mensen denken er niet bij na wat er daarna met die beestjes gebeuren gaat meestal worden ze zo klakkeloos doorverkocht en als dit niet lukt gaan deze arme beestje zo makkelijk naar de slager ik heb er eigenlijk geen woorden voor ik vind het heel erg. Het gebeurt bij ons op stal ook vreselijk gewoon. Ik zelf zou alleen fokken als ik zeker wist dat het veulen een goede plaats kreeg of dat ik het veulen zelf zou kunnen houden. veel mensen zeggen dat ze voor de lol fokken maar ondertussen is het gewoon 1 grote handelsplaats vooral als ze naar kinderen gaan meestal zijn ze veelste sterk of hebben de mensen totaal geen verstand van paarden. ik kan hier nog uren over door praten maar ik vind het vreselijk!

Mama van Sem 31-07-2007 en Jessey 24-04-2012



rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:45

ja bij een handelaar bij ons in de buurt gaan ze ook allemaal rechtstreeks naar italie! fokken voor de lol is niks mis mee maar weet wel waar je mee bezig bent en zorg dat het diertje goed terecht komt bij mensen met ervaring niet dat je zo'n verhaal krijgt van ja hij staat in de tuin hij hoeft geen beweging want hij is toch klein blablabla

Mama van Sem 31-07-2007 en Jessey 24-04-2012

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers