Keuring Sevenum.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 12:11

Suzanne vd schreef:
Dan had ik het toch goed gezien, we waren op het terrein wat aan het rond lopen en ik dacht hee daar gaan een paar friezen heen. Toen zag ik er idd een paar hard galopperen Lachen. Volgens mij kwam dat door een auto met trailer of zo?
Heb je het ook meegekregen dat ze op een gegeven moment omroepten dat de eigenaar van een auto met trailer zich naar zijn auto moet haasten omdat het paard erg onrustig is en mensen alleen benen boven de trailer uit zagen komen.


Ja.. dat heb ik idd half half meegekregen dat ze dat omriepen!!
Zal je paardje maar wezen!!

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 12:15

Suzanne vd schreef:
Het paardje wat naast jou reed Jnien, ik vond het een beetje rare verhoudingen, vrij klein, korte nek etc. apparte bouw. volgens mij ook een pittig paardje of niet?
Had hij een rood strikje in zijn staart omdat hij slaat??


Heel spijtig om op te schrijven, maar et enige mooie aan dat paard vind ik dat ze mooi zwart is en blijft!!
Dat is een zure merrie eerste klas.. altijd met haar staart zwiepen, heeft ook al een aantal keren getrapt (vandaar dat ik niet heel dicht tegen haar aanreed op et laatst.. ik behoud graag wat afstand van haar)!!
Echt pittig kan ik haar niet noemen, wel echt ZUUR!
En ja, dat rode strikje is dat ze slaat!
Ik snap overigens ook niet waarom ik altijd naast haar moet rijden (komt meestal zo uit..), want qua verhoudingen klopt er niks van.
Ninke zo groot en zij zo klein.
'Normaal' moet ik altijd als laatste rijden met et viertal, omdat Ninke een van de grootste is, maar omdat die merrie slaat, moet zij achterop. Zo vond ik de hele verhouding van et viertal niet mooi. Drie van die relatief grote ruinen en achterop zo'n kleine 'stuitermerrie'!!

Maar jaa..........

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 08:54

Ja maar al bij al zag het er wel mooi uit hoor!! Ik vind die van jou en degene die 2e reed wel goed naast elkaar passen Lachen

noekie123

Berichten: 419
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:14

Ik de show zelf helaas niet gezien.
Maar heb wel even gekeken naar het losrijden op het voorterrein. Zag er mooi uit Zelf kon ik geen moment weg om te gaan kijken, ivm de paarden met de keuring en mooistgaande rijden.

Maar was wel mooi weer die dag he? Tot net op het laatst dan Verdrietig

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:15

Ik heb een foto van die jongen met Uluru...meerdere zelfs, had een gewoon fototoestel mee en wat foto's van de fjordenkeuring gemaakt.

noekie123

Berichten: 419
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:49

Anke schreef:
Ik heb een foto van die jongen met Uluru...meerdere zelfs, had een gewoon fototoestel mee en wat foto's van de fjordenkeuring gemaakt.


Gaaf Lachen Ben benieuwd hoe die eruit ziet.
Mijn broer heeft ze allemaal voorgebracht, alleen bij de kampioensronde ging dat niet.