ICS-Keuring Etten-Leur 21 Augustus

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariska_28

Berichten: 10486
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:30

Nee, ik ga naar de keuring in Nijetrijne op 28 augustus met Katinka en Dipsy en naar de keuring in Nieuwe Pekela met Ciara en Kila (van Wendy). Mijn man heeft de week van 21 augustus vakantie dus misschien komen we wel kijken en je aanmoedigen! Lachen

Gezien je foto`s in je profiel hoef je je niet ongerust te maken, Ze komt er zeker in en ik denk dat ze nog best wel eens ver kan komen qua premie.. ze ziet er namelijk erg goed uit op de foto.


Mariska_28

Berichten: 10486
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:38

Pellie schreef:
28 aug. in nijetrijne? da's hier om de hoek zeg maar en ik ben vrij... miss. kom ik dan ook ff aanwaaien om de ICS tinkies eens te aanschouwen. Lachen

Neem je meteen gammon mee joh... gezien zijn bouw zal hij het ook best eens goed kunnen doen daar...
Ik ga meer voor de fun want Katinka`s bouw is bagger..) En om Dipsy te showen.. Lachen


Mariska_28

Berichten: 10486
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:35

Pellie schreef:
hihih leuk Mariska, maar ik ga 18 september al naar Dalen in Drenthe... kom je daar kijken dan? Tong uitsteken

Lijkt me op zich wel weer eens grappig om op een NTS keuring te kijken, heb alleen de allereerste keuring gezien (en toen zelfs nog geholpen ). Hang wel van mijn mans stand-by rooster af maar als het kan komen we wel even kijken denk ik, kunnen we meteen jou toejuichen maar gezien je paard heb je dat niet eens nodig denk ik.. *LOL* Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers