geloofwaardige haf??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

geloofwaardige haf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:59

toen ik mijn eerste topic opende onder mijn nieuwe lease pony, wou echt niemand geloven dat het een haflinger was, enn wat vinden jullie?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dit is toch gewoon een haf Verward, het verschil is geloof ik alleen de kleur?? of is het hoofdje te fijn ofzo?? wat vinden jullie? ik wil het graag weten Tong uitsteken
de foto's zijn al eens eerder op bokt geweest btw, maar ik wou even wete hoe jullie over roos denken Vingers aflikken


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:07

ze heeft idd papieren waarop ze staat dat ze 100% vol haf is Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:45

ik zal kijken in haar papieren deze week , en dan zet ik het hier wel neer Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:24

ik vraag het me idd ook af, maar haar bouw vind ik wel van de haflinger weg hebben, maar ik vroeg het me ook al af van het hoofd en haar kleur Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:03

ik zal morgen vragen of ik der papieren mag zien Tong uitsteken


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:37

Wedny schreef:
De kleur vind ik niet echt Haflinger maar de bouw wel. Tenminste dat vind ik.

dat vind ik dus ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:11

ik weet het dus ook even niet, ze heeft iniedergeval broertjes of zuzjes die er net zo uitzien, ze zal wel niet gekeurd zijn, (ik heb er niet veel verstand van) maar het staat iig op haar papieren Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:51

nee, ze konden de papieren niet vinden Tong uitsteken, ze gaan ze even zoeken ofzo en ik hoor wel wanneer ze ze hebben Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 35 bezoekers