Schwarzwalder Fuchs

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:01

Het is een trekpaard in een donkere voskleur, komt voor in Duitsland, omgeving het Zwarte Woud. Het paard heeft op het randje gestaan van uitsterven, in het Landesgestuet Marbach a.d. Lauter staan een aantal hengsten en doet men zijn best om het ras te laten voortbestaan.

Het zijn mooie paarden, niet zo vreselijk groot, maar erg zachtaardig en heel mooi met hun lichte manen.

Je suis Charlie.




Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:06


Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:40

Zijn het zeker...gelukkig zijn er genoeg interessenten die willen voorkomen dat het ras uitsterft.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 10:04

Denk dat het tegenwoordig wel meevalt, maar je zult wel naar Duitsland moeten.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:22

samirah schreef:
Het zijn echt schitterende paarden! Nu weet ik ook ongeveer waar het weidemaatje van mijn paard vandaan komt. En dat terwijl we altijd gezegd hebben dat ze op een te grote haflinger met ranke benen leek. Bloos!


Eh...dat van die Haflinger kan wel kloppen, maar echte ranke benen kan ik niet zeggen, en over het algemeen zijn ze toch heel erg donker van kleur.

Je suis Charlie.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers