American Appalloosa op naam zetten !!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lyzzievb
Berichten: 140
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Maassluis

American Appalloosa op naam zetten !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 18:37

hallo!! eindelijk heb ik het papierwerk getekend enwel teug gekregen van de vorrige eigenaar(heeft 2jaar geduurt!) maar nu heb ik 2 vragen en hoop dat iemand daar een antwoord op heeft!!!!

1) moeten die papieren naar america gestuurd worden hij is daar geboren! of kan dat ook in nederland gebeuren?! in lisse misschien???

2) er staat dta je om lid te worden geld moet betalen nou wil ik dat wel maar ik heb geen visa of mastercard! probleem!!!

wie oh wie weet hoe en wat ik moet doen! alvast bedankt!

groetjes Lisette en BamBam!!

woldhoeve

Berichten: 1819
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Foxwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:22

Kijk maar even op www.appaloosa.nl daar staan mensen die je kunt mailen. Je papieren worden naar amerika verstuurd en wordt daar overgeschreven en dan wordt je ook lid. Je hoeft geen visa te hebben je kunt het volgens mij ook doen bij de ApHC kijk maar even op de bovenstaande site.

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:42

Papieren moeten naar Amerika naar de ApHC worden gestuurd. Beste is, omdat het toch om het eigendomspapier van je paard gaat, dit aangetekend te versturen,.....ennuh als je toch aangetekend verstuurd, waarom dan niet gewoon contact geld bijsluiten. (Hebben wij meer dan eens gedaan naar de AQHA.)

Groetjes, Gisela

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 20:41

De papieren van mijn paard zijn nooit naar Amerika opgestuurd om haar over te schrijven. Dat is nl. gebeurt door de vertegenwoordiger (ik geloof dat dat international affiliate of delegate heet) van de APHC buiten de VS. En laat die nou net in Nederland wonen! Haha! Kijk maar even op de eerder genoemde site en neem even contact met hen op (en natuurlijk meteen even lid worden van de -gezellige- AAHCH! Knipoog ) Ze kunnen je wel helpen.

By the way, mijn paard is een dochter van die van jou!

lyzzievb
Berichten: 140
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 23:11

hallo! ik ben op de site geweest en ga morgen daar maar eens verder neuzen ga nu lekker maar even naar mijn bedje toe! in elk geval al bedankt voor de reacties!
groetjes lisette en Bam

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 22:01

Je moet naast het registratie papier nog een formulier "transfer of ownership" hebben dit moet door de vorige eigenaar zijn ondertekend.
Het beste kun je even contact opnemen met Sigrid Lieverse die doet momenteel de financiele administratie van de AAHC en wil je vast wel helpen met de betaling naar America.
En zoals sflj al zei lid worden een gezellige club OK dan!