Tinker keuring!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Ga jij met je tinker naar de keuring?

Poll eindigt op

ja, ik ga naar vrouwenpolder op 26 juni
1 (1%)
ja, ik ga naar houten op 14 augustus
10 (18%)
Ja, ik ga naar Uden op 4 september
6 (11%)
ja, ik ga naar lokatie in drente op 18 september
4 (7%)
ja, maar ik weet nog niet waar en wanneer
7 (13%)
nee, ik ben een voorgaand jaar al geweest
3 (5%)
nee, ik ga niet naar de keuring
15 (28%)
ik ga kijken bij de keuring maar heb geen paard bij
6 (11%)
ik ga op 3 juli naar de keruing in Bilzen (Belgie)
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 53


Floortjuhh

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-05-04

Tinker keuring!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 16:27

Wie gaat er allemaal naar de tinker keuring????
en met welk paard??
en waar???
ben jij al eerder op de keuring geweest?
Hoe ben jij voorbereid?
hoe zorg jij dat je paardje er op en top uit ziet??


wij gaan met onze James bont ( een ruin van 3 jaar) naar de keuring in uden geloof ik op 4 september! ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen!! want hij is namelijk als veulen veulenkampioen en reserve jeugdkampioen geworden!! dus spannend!!! ook gaan we hem dit jaar inrijden dus ook al zo spannend.. als ik hem heb ingereden lijkt het me ook erg leuk om aan shows mee te gaan doen en misschien ook wel voor het tinkerstamboek maar hier wil ik ook graag nog informatie over!!!
Groetjes Kuzz Floor
Laatst bijgewerkt door Floortjuhh op 12-05-04 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:55

Je bent er 1 vergeten :p op 3 juli iser een tinkerkeuring in Bilzen (Belgie) en daar ga ik mijn merrie laten keuren. Ppff ben nu al zenuwachtig is de eerste keer.

Floortjuhh

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 17:04

oh sorry!! is kijken of ik het nog kan veranderen Tong uitsteken

Floortjuhh

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 17:07

zo Hyper! nu staat die er ook bij!!! thnx! trouwens heel veel suc6 op de keuring! laat je haar voorbrengen of doe je het zelf?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:16

Ik ben vorig jaar geweest in Zuidwolde. En ben er in Vrouwenpolder dit jaar waarschijnlijk ook bij (zonder paard, kom kijken voor Maya met Amanda (haflinger) ) Lachen Ik ga ook mee met Mr. Big Billy van jilleroo, volgens mij gaat ie in Drenthe...

En de ICS-keuring in Etten-Leur 21 augustus ben ik ook...

Floortjuhh

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 17:51

oh leuk Lachen heheh ok! suc6 dan nog heey voor die paardjes! Lachen

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 18:01

18 september in Drenthe zijn wij ook van de partij

Ik ben ook erg benieuwd want deze keer zal er heel wat strenger naar Fayette gekeken worden. Twee jaar geleden ben ik ook al geweest en toen werd ze als 2-jarige met een 1e premie opgenomen in het veulenregisterboek. Ik vind dat ze alleen maar mooier is geworden maar of de juryleden het daar mee eens zijn Knipoog
Ik denk dat ik haar weer voor laat brengen of ik moet een kennis van me nog zo ver krijgen dat hij het wil doen.

Hoe ik ervoor zorg dat ze er tiptop uit ziet? Wassen, heel veel wassen Haha! En op een gegeven moment kijk je van zelf wel door die gele vlekken heen en zie je ze zelf niet meer Tong uitsteken

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 18:40

Ik ga met m'n 3-jarige merrie naar de ICS-keuring op 21 augustus in Etten-Leur Lachen

Floortjuhh

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 18:59

nou heel veel suc6 op de keuring dan!! wij brengen onze paardjes zelf voor Lachen en gaat tot nu toe heel goed Groetjes floor

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:11

Ik ga naar Uden met mijn merrie en veulen. Het word de 3e keer voor ons en wij brengen haar ook zelf voor. Verder ben ik alle keuringen aanwezig want ik ben het nieuwe slaafje van Mariel Tong uitsteken en zit dus op het secretariaat.

Vorige jaren ben ik altijd in Zuidwolde geweest. Volgend voorjaar ga ik met mijn hengsten *LOL*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:24

tinkiebel schreef:
Verder ben ik alle keuringen aanwezig want ik ben het nieuwe slaafje van Mariel Tong uitsteken en zit dus op het secretariaat.


En is Mariel een goede meesteres? Schijnheilig

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:29

ja hoor Haha! volgens mij vind ze het wel lekker dat ze gewoon wat dingetjes kan afschuiven Lachen

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:32

Ik ga naar Vrouwenpolder op 26 juni Lachen
Ik ga met Jordy, mijn tinkerruin van 5 of 6 jaar oud. Ben benieuwd wat voor leeftijd ze er op de keuring van maken. Hij is nog niet eerder op de keuring geweest. Ik hoef niet zoveel te boenen als sommige tinker-eigenaren, Jordy heeft gelukkig niet zoveel wit Haha! Alleen die sokken.... die zijn flink geel, en die krijg ik nu al niet meer wit Scheve mond

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:49

Ben vorig jaar in Zuidwolde geweest, en ga dit jaar daar sowieso weer heen, moet M'lien en Flet steunen natuurlijk Haha! Misschien als ik tijd heb, dat ik ook nog wel naar andere keuringen ga, altijd leuk

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:50

*Tequila* schreef:
Ben vorig jaar in Zuidwolde geweest, en ga dit jaar daar sowieso weer heen, moet M'lien en Flet steunen natuurlijk Haha!

Jij moet helpen Flet wit te krijgen Haha! Knipoog

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:54

Even offtopic: Weet iemand of er op ICS-keuringen ook voorbrengers aanwezig zijn, ik zie mezelf nog niet voorbrengen namelijk Bloos!
Leon?? Tong uitsteken

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:59

Ik ga naar Houten met de 2 dames.

Helaas geen voorbrengers bij de ICS, maar je hoeft daar nauwelijks te rennen hoor dus lijkt me geen probleem om het zelf te doen

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:02

flettie"]
[quote="*Tequila* schreef:
Ben vorig jaar in Zuidwolde geweest, en ga dit jaar daar sowieso weer heen, moet M'lien en Flet steunen natuurlijk Haha!

Jij moet helpen Flet wit te krijgen Haha! Knipoog
[/quote]


Ook! Met mijn magische zeepblokjes Haha! Rock-on, dudes!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:07

ik had graag naar Houten gewild omdat dit lekker buiten is maar het wordt voor mij Drenthe omdat ik dan een vrij weekend heb.

Ik wil hem graag zelf voorbrengen omdat ik van mening ben dat ik hem mooier kan laten lopen dan een voorbrenger Nagelbijten / Gniffelen alleen die witte kleren moet ik nog ff scoren en wat meer weten over het voorbrengen. Lachen

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:12

Pellie schreef:
Ik wil hem graag zelf voorbrengen omdat ik van mening ben dat ik hem mooier kan laten lopen dan een voorbrenger Nagelbijten / Gniffelen alleen die witte kleren moet ik nog ff scoren en wat meer weten over het voorbrengen. Lachen


Ik wil juist graag dat iemand anders Flet voor brengt omdat ze mij kent en dus gewoon niet zo goed haar best doet (tja, waarom zou je ook als het vrouwtje mee rent Verward ). Bij vreemden is ze wat opgefokter en daardoor laat ze zich veel beter zien of ze zich gedraagt is weer wat anders Schijnheilig

Marsan
Berichten: 1302
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:23

Ik ga ook naar de keuringen.Van allebij...denk naar Houten en naar Assendelft en allebij voor de tweede keer.Ik vind het gewoon hele gezellige dagen.Heb wel een ruin,dus schiet er niet veel mee op,maar toch.....

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:28

ja en ik betwijfel dus of dat 'opgefokte' de goede manier is om je paardje te laten zien. ik denk dat het ook anders kan.

Floortjuhh

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:39

zo zo weer heel wat reacties Lachen voor ons wordt het ook nog een heel werk om onze 3jarige ruin onder de tuinslang te krijgen :S en helemaal te wassen want hij heeft heel veel wit!! aaaaaaaaah nou mensen die naar de keuring in uden gaan tot dan!! Lachen heheh groetjes Kuzz Floor en een knuffel van james bont

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11571
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:01

wij gaan naar vrouwenpolder met Blondie en Spicegirl met veulens
nog even vrij nemen dan want eigenlijk moet ik werken, maar da gaat wel lukken, want ik wil echt zo graag mee naar de keuring Lachen
Vorig jaar ook in Vrouwenpolder geweest en toen was het veulen van Santana (Nirvana) kampioen en reservedagkampioen
*LOL*

Floortjuhh

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 21:06

oh nog gefeliciteerd dan!!! hopen dat je dit jaar weer zulke goeie veulens hebt!! Hyper! suc6