Tinkers...rustig en betruowbaar???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Tinkers...rustig en betruowbaar???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 06:58

wie heeft ervaring met tinkers die niet zo ruustig en betrouwbaar zijn/waren??? Boeken zeggen altijd dat tinker zulke lieve en betrouwbare paarden zijn, nou ik weeet nu wel beter....

ben benieuwd of meer mensen dat hebben...WIE????????


Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 07:21

nou, in de meeste paardenboeke staan tinkers toch als heel rustige vrienden aangeschreven. Ze zijn er voor gefokt (dat karakter...) heb het nu voorelkaar bij mijn verzorgtinker, maar het verbaasde me hoe het boek niett voor haar opging en ik hoor ook van andere mensen dat hun tinkers niet bepaald rustig en betrouwbaar zijn...

dus eigenlijk moet dat ook in de boeken staan, vind ik...

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 07:46

mee eens, vind alleen dat boeken dat niet duidelijk beschrijven (dat er uitzonderingen zijn, mar dat is nu off topic


Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 08:05

zouden ze eigenlijk moeten doen Haha! Haha! Haha! , maar ik trek me er niets van aan hoor, het zijn maar boeken. was alleen benieud of er meer van dat soort Haha! tinkers waren... Tong uitsteken Tong uitsteken

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 20:26

hallo...wat een reacties Haha! mijn verzorgtinker was vrij onrustig (alhoewel...had geen respect, vertrouwen in mensen,en wilde niet gevangen worden, zelfs niet in d'r box...)gaat nu super goed. met heel veel gedult (3 jaar Haha! )is ze er bovenop gekomen en is ze bij mij nu een rustig en betrouwbaar paard...moet je er niet stiekem iemand anders op zetten want dan gaat ze terug in de tijd en kan ze opeens ook nog eens bokken...
rustig spreekt voorzich (toch en betrouwbaar eigenlijk ook. je moet op het opaard kunnenvertrouwen, al denk ik eerder dat het andersom moet zijn (je paard moet jou vertrouwen Haha! )want anders klop de verhouding leider/ volger niet meer en dan gaat zo'n stoere tinker met je op de loop Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 10 bezoekers