Wat kost een hackney ongeveer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:41

Ik weet een onbeleerde te koop, rond de 800 euro, met papieren erbij. (ponymaat)

En een oudere voor minder, maar die is alleen aangespannen.

Verder heb ik er niet veel verstand van, weet alleen dat ik die 2 vrij goedkoop vond Lachen


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:53

Neonlight schreef:
800 euro? Hmmmm......gezien de plaats waar je vandaan komt denk ik dat ik wel zo'n beetje weet bij wie die zou kunnen staan, en ik vind het nog vrij prijzig om eerlijk te zeggen! Zullen namelijk geen concourspony's zijn (anders zullen concoursrijders ze niet te koop zetten), en een recreatie-hackney zit meestal net iets boven de slachtprijs.


Ze staan bij de handelaar waar ik rijd Haha!
Die jonge pony is echt een plaatje om te zien, loopt in mijn ogen vreselijk, maar dat schijnt normaal te zijn bij hackneys (met die benen zo onnatuurlijk hoog omhoog)
Heeft nog papieren ook, of het goeie zijn moet je mij niet vragen Tong uitsteken
Maar het kan toch ook een leuke rijpony worden, hij moet alleen beleerd worden helemaal. Ik vond het zelf niet duur voor het paardje.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:16

Hij heeft geen veulentje staan, alleen een hengst (hackney dus, hij heeft natuurlijk wel meer paarden) met papieren, van 3 jaar. Die oudere is verkocht (voor 150 euro overigens)


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 08:07

Euhm zoon? Tong uitsteken
Ik weet eigelijk wel zeker dat het niet dezelfde is.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 08:08

Weet je waar die zoon met die appaloosa's woont? Ik ken hier in de buurt nl wel iemand die heeft een aantal appaloosatjes waar ze mee fokken e.d. Ik weet overigens niet of het hengsten of merries zijn Bloos

edit: sorry ga nu wel heel erg offtopic Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers