nieuws over ICS erkenning

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 12:15

Waarom moet ik nou weer als eerste deze topic vinden ???hihihi

Maar mijn engels is verry bad

Maar volgens mij staat er info in wat we al wisten toch?

of is er een tolk in de zaal?


FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 08:35

Wat ik heb begrepen bij het onderzoeken van deze kwestie:

De Ierse overheid heeft het bestuur van NL iers stamboek erop gewezen dat ze niet accepteren dat de activiteiten van de Ierse organisatie zonder meer worden overgenomen door de Nederlandse organisatie en heeft aan de Nederlandse autoriteiten gevraagd hierop toe te zien.

Voor de PVE is dit aanleiding om te onderzoeken of de erkenning van de Nederlandse dochter ingetrokken kan worden

Is ook maar een rare naam Nederlands Iers moeder stamboek? Vind ik..

Wij hebben uiteraard na alle twijfels en het lezen van geruchten zelf ook maar eens rond gebeld en gemaild.
Wat iedereen kan doen trouwens

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:09

clau schreef:
Toch vind ik het ook allemaal een beetje vaag, zeker als er ook weer berichtjes ineens verdwijnen van het forum van de ics dis over deze kwestie gaan..

Gisteren stond er een berichtje van iemand en nu opeens is het weg..

Dat vind ik allemaal een beetje raar...geheimzinnig...iets klopt er niet...


Heb ik dus gemist, waar ging het over dan?
Hoezo nieuwschierig???


FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:15

Mariska_28"]
[quote="peeky schreef:
Nou ik vind de hele situatie van twee stamboeken voor één ras echt belachelijk.

Helemaal mee eens.. En als mevr. Vonk van het PVE beter haar best had gedaan bij de aanvraag van het NTS voor een stamboeklicentie hadden ze gezien dat er in het land van herkomst al een stamboek was, namelijk het ICS.. En dan was er nooit een Nedertinkerstamboek geweest.
[/quote]

Toch ben ik heel blij dat er een Nedertinkerstamboek is want ze hebben hun zaakjes beter voor elkaar dan het ierse ics moederstamboek, anders was ik nu ook misschien slachtoffer geweest.. Verward

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:38

Citaat:
Wat ik me ook afvraag is dat ze gewoon nog keuren, van het weekend ergens en binnenkort ergens.......lijkt mij dat ze dan geen paspoorten kunnen uitgeven want die zijn toch niet meer geldig, of begrijp ik het nou allemaal niet goed...ben toch niet blond..

idd die vraag heb ik me zelf ook wel gesteld.

Nu alles dan in een soort van koelkast staat en niemand 100% weet of ics ierland nog terug komt.
En er sprake is van eventueel intrekken van vergunning ics nl door Nederlandse overheid. Ook al zou dat tijdelijk zijn of wat dan ook.

Dan denk ik ook zou je wel het risico moeten nemen?
Zowel als stamboek als stamboek lid.

Ook al zijn er twee stamboeken, dan nog is een soort van oorlog niet nodig. Dan nog zouden die in Vrede langs elkaar kunnen lopen. Of in ieder geval de leden!

Ik slacht de mensen ook niet af die niet bij @home aangesloten zijn om te internetten.

Wel denk ik dat het belangrijk is dat er open kaart gespeeld wordt om geruchten/onrust enz te voorkomen.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:58

Nee Mariska natuurlijk begrijp ik dat het bestuur van ICS niet op bokt gaat reageren..Niemand vraagt dat ook.
Dit is een discussie onderling..
En in een discussie kunnen er zoveel dingen gezegd worden, of ze nou leuk zijn of niet, wel of niet waar zijn..

Waar is het forum dan precies voor bij ics?

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:35

Dan vind ik dat het ics zich schuldig maakt dat er laster praat(discusies) komt door buiten staanders of niet leden ics! Is dat een publiciteit stunt?

Als ics openkaart speelt naar de gehele buiten wereld, hoeven er dus ook geen laster praatjes(discussies) worden gevoerd.
En kan iedereen het zwijgen worden opgelegt.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:48

Jellie"]
[quote="tinkernikky schreef:
Dan vind ik dat het ics zich schuldig maakt dat er laster praat(discusies) komt door buiten staanders of niet leden ics! Is dat een publiciteit stunt?

Verward Deze snap ik even niet..
[/quote]

Als het ics open kaart speelt ten alle tijden hoeven we niet te discuseren over het wellis of nietus..
maar de info is alleen voor leden, en dus zullen niet leden altijd blijven discuseren over het wellis of nietus.
En krijgen ze bovendien te horen dat ze lastig zijn met hun laster praat en onwaarheden..

Die info die het bestuur kan geven per persoon persoonlijk kan ook openbaar gemaakt worden.


Ps 1: en nu heb ik er al te veel van mijn kostbare tijd weer ingestoken.
Er al weer te veel over na gedacht en mee gedacht. er zijn vele leukere/belangrijkere dingen in mijn leven..
we gaan lekker lunchen!!!!!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:58

Hoe zie ik dat voor me?

Dat als ik naar een leden vergadering kom:

Miranda en Marijke samen aan de grote tafel zitten voor aan in het zaaltje, met beide een hamertje in hun handen en de papieren, en Jos, Jan en Wim aan de bar hangen gezamelijk een biertje drinken?

Haha!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 18:50

Heey Maike schoonheid hoest met jou en Quinta?
Zijn haar maantjes al eenbeetje geroeit?

die smilies zijn toepasselijk jah Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 0 bezoekers