ApHC hengsten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 09:45

Wij hebben een ApHC hengst ter dekking staan Steaming sundance, het is een reining/cutting gefokt paard geboren juni 2000. Binnenkort zal hij onder het zadel worden uitgebracht z'n toekomst zal liggen in de reining.


Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 11:13

Ja en de deksprong is verkocht dus de veulentjes van volgend jaar kunnen meedoen aan de veulen futurety.


Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 13:16

sflj schreef:
En wanneer gaat die trainer van jou zichzelf eens aanmelden???? Knipoog

Groeten, Bert


Begin april in Den Ham doet hij mee en nog een heel rijtje maar weet ik zo niet uit m'n hoofd. Hij doet ook mee met die gezamelijke training daar in Pekela zie je hem dan wel.

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 13:56

Die zit wel op bokt 'ravenstable' alleen niet zo vaak ze hebben daar in die uithoek nog geen adsl

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:48

Quellian schreef:
Moet je eens kijken in het profiel van appie_rulez. Zij heeft Woldhoeves Tom Cat...

Ja dat is een ruin een volle broer van Zips jewel en wij hebben daar ook een volle zus van Woldhoeves sissy cat

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 10:25

Kijk voor een foto van Sissy maar even op onze website en ik mail wel even een paar foto's als dr nieuwe veulen is geboren.

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:34

Ja Sissy en Steaming zijn ook van die knuffelkonten, Ik weet nog niet precies welke wedstrijden we dit jaar allemaal meedoen. Steaming gaat met Warren wel flink wat wedstrijden lopen en op de wedstrijd in Tolbert zulen we ook wel weer met een aantal paarden verschijnen.

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 09:55


Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:32

Zo dat is een flinke jongen geworden, hij is toch ook fututity gerechtigd, hij heeft toch 3 jaar geleden mee gedaan aan de veulen futurity als ik me dat goed herinder dus als dat zo is zou hij dit jaar mee kunnen doen aan de pleasure futurity.

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:12

Wij hebben ook een Futurity gerechtigde merrie hij is van m'n vriendin Monique ze is nog niet onder het zadel maar we hopen haar wel op tijd klaar te hebben de wedstrijden worden waarschijnlijk verplaatst naar eind oktober dus we hebben nog wel een tijdje. Ik heb er ook nog een volle broer van die is nu 2 jaar die staat te koop maar hij begint zo mooi te worden dat het eigenlijk bijna jammer is om hem te verkopen hij heeft een prachtig gangwerk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 10 bezoekers