Erkenning ICS NEDERLAND nu ook ingetrokken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gwendolynn

Berichten: 220
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Erkenning ICS NEDERLAND nu ook ingetrokken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 16:27

Hoi allemaal
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de ICS Nederland nu ook is ingetrokken!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lachen Weet iemand hier meer van. Houd dat in dat we nu eindelijk 1 stamboek hebben in Nederland? *LOL*
En wat gebeurd er met de ICS irish cobs die in nederland zijn en een ICS paspoort hebben? zijn die niet meer geldig? Verward
Ik ben erg benieuwd naar de consquenties voor de leden van het ICS? komen die nu van een koude kermis thuis?
Ik volg dit nu al jaren dus hoop ik dat iemand mij antwoord kan geven?

Met vriendelijke groeten

Marije de Heer

clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:29

Ben ook zeer benieuwd hoe en wat...

claudia35
Berichten: 2
Geregistreerd: 07-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 18:43

Hoi Gwendolynn,

Je moet maar even op het forum kijken van de tinkervereniging.
Daar staat nl een hele uitleg van hoe en wat.
Zoals het er nou uit ziet gaat het ICS in Nederland gewoon op de oude voet verder en dat hoop ik ook eigenlijk wel want Bonita en Dane hebben allebei een ICS paspoort.

Groetjes van Claudia

Nikita_1995

Berichten: 2171
Geregistreerd: 12-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:03

Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik zojuist vernomen dat er in Nederland niets is ingetrokken wat ICS Nederland aangaat, alles gaat gewoon door en blijft zoals het is, dus waar dit verhaal vandaan komt is mij een vraag en is volkomen uit de lucht gegrepen!

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:09

Gwendolynn schreef:
Hoi allemaal
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de ICS Nederland nu ook is ingetrokken!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lachen


Dan kun je vast wel even vertellen wie die betrouwbare bron is? Vonk misschien?

Sipke
Berichten: 3
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:35

Mariska_28"]
[quote="Gwendolynn schreef:
Hoi allemaal
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de ICS Nederland nu ook is ingetrokken!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lachen


Dan kun je vast wel even vertellen wie die betrouwbare bron is? Vonk misschien?
[/quote]

Maakt toch niet uit wie zo iets zegtr
Kijk ik ken gwendolynn en die gaat echt niet zo maar iets neer zetten hier als ze het zelf uit hara duim zuigt

OJA IK BEN OFFSPRING MAAR IK HEB ME WACHTWOORD VERGETEN DUS EEN NIEUWE ACCOUNT AAN GEMAAKT
ik durf me naam wel neer te zetten
Laatst bijgewerkt door Sipke op 15-03-04 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Sipke
Berichten: 3
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:37

trouwens pfffffffff het is toch altijd een flut club geweest hahahaahahahahahahaahahahahahahahahah im a bitch dat weet ik dus je hoeft het niet meer te zeggen hahaahhahaha MAZZELLLL

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:03

Sipke schreef:
trouwens pfffffffff het is toch altijd een flut club geweest hahahaahahahahahahaahahahahahahahahah im a bitch dat weet ik dus je hoeft het niet meer te zeggen hahaahhahaha MAZZELLLL

ach, jij bent inderdaad een goed voorbeeld van het stamboek dat je aanhangt.. Hoe oud was je ook al weer?

En natuurlijk maakt het uit van wie ze het heeft. En als dat zo`n betrouwbare bron is dan kan ze ook wel zeggen wie het dan was. Zo iemand heeft toch niet te verbergen ofzo.. Kijk, ik wil graag weten of het misschien waar zou kunnen zijn, en dan maakt de bron nog al wat uit..

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:16

Nou, jij maakt goede reclame voor het NST, Sipke/Offspring

Het is vervelend genoeg voor het ICS zonder dat mensen zoals jij zich er mee bemoeien Scheve mond

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:26

Hallo Mariska,

misschien moet je eens aan jullie betrouwbare bron vragen of je de brief mag lezen waarin dit vermeld staat.

Monique Varekamp

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:35

het staat op www.tinkerland.nl

ben benieuwd wat er gaat gebeuren en wat er nu wel en niet waar is, ik blijf het maar op de voet volgen

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:40

Mariska_28"]
[quote="Sipke schreef:
trouwens pfffffffff het is toch altijd een flut club geweest hahahaahahahahahahaahahahahahahahahah im a bitch dat weet ik dus je hoeft het niet meer te zeggen hahaahhahaha MAZZELLLL

ach, jij bent inderdaad een goed voorbeeld van het stamboek dat je aanhangt.. Hoe oud was je ook al weer?
[/quote]

en dit zijn net weer de opmerkingen waardoor er constant iemand tegen de haren in wordt gestreken.
Nadine, dat je het NTS aanhangt is (wat mij betreft) top. Doe ik ook. Maar om het ICS en/of Tinkervereniging nou een futclub te noemen? Er zijn gewoon mensen die zich helemaal bij het ICS thuis voelen en wij voelen ons helemaal thuis bij het NTS. Ieder zijn eigen clubje bij de mensen die je leuk vindt. Het voordeel hiervan is dat je de mensen die je niet aardig vindt dus ook niet op iedere keuring of bijeenkomst tegen komt Knipoog
Ik weet dat je niet snel een blad voor je mond neemt maar in sommige gevallen is het toch beter om eerst na te denken voor je iets zegt (en dit is een goedbedoeld advies!)


Goed, on-topic: dit is weer een interessante ontwikkeling. Ik ben dan wel geen ICS lid maar ben erg benieuwd waar het einde zal eindigen Verward mmmmm, beetje vreemde zin . Vooral voor de ICS mensen is dit heel vervelend want wat gaat er nou toch met hun cluppie gebeuren? En wat voor een gevolgen zal dit hebben voor hun paardjes die bij het ICS staan ingeschreven. En ook niet geheel onbelangrijk, niet alleen het ICSN zal hieronder lijden maar ook de ICS takken in o.a. Duitsland, Frankrijk, etc. etc. Wat gaat er met hen gebeuren?

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:42

Tinkermuts schreef:
het staat op www.tinkerland.nl

ben benieuwd wat er gaat gebeuren en wat er nu wel en niet waar is, ik blijf het maar op de voet volgen


www.tinkerland.nl Verward zie daar niks staan

clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:45

Waar blijft het commentaar van de ICS???

Maar ja, hun mededelingen zijn altijd wat aan de late kant..

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:45

Ik kan me nog herinderen dat Mariska in een moeilijke tijd zat, en dingen zei die niet klopte en mij nogal aanviel en zeer nagatief was. En geen leuke berichtjes schreef
later openbaar haar excuus deed op een forum aan mij.
Als excuus zit niet lekker in mijn vel en heb het druk enz
Kan gebeuren

Nadine daarin tegen zit in een crissis van een echt scheiding..
Zit dus ook niet lekker in haar vel..
Dat verklaart een hele boel

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:47


flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:53


flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 21:54

tinkernikky schreef:
Ik kan me nog herinderen dat Mariska in een moeilijke tijd zat, en dingen zei die niet klopte en mij nogal aanviel en zeer nagatief was. En geen leuke berichtjes schreef
later openbaar haar excuus deed op een forum aan mij.
Als excuus zit niet lekker in mijn vel en heb het druk enz
Kan gebeuren

Nadine daarin tegen zit in een crissis van een echt scheiding..
Zit dus ook niet lekker in haar vel..
Dat verklaart een hele boel

Ow ja, sorry, dat was ik even vergeten van Nadine.
Sorry, Nadine en nog veel sterkte toegewenst de komende tijd Ach gut

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:02

Sipke schreef:
trouwens pfffffffff het is toch altijd een flut club geweest hahahaahahahahahahaahahahahahahahahah im a bitch dat weet ik dus je hoeft het niet meer te zeggen hahaahhahaha MAZZELLLL

Dit soort berichten dragen niet bij tot een aangename sfeer op Bokt.
Laat het daarom svp voortaan achterwege.

En voor de andere bokkers,
negeer een dergelijk bericht en ga op gezellige manier svp weer verder met het topic.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:04

Op de manier hoe er in dit topic gereageerd word door sommigen is wel erg jammer..
Ook al is het ICS je club niet.. er zitten zat mensen bij die gewoon normaal zijn hoor.. Het hoeft toch niet zo aanvallend?
Ik denk niet dat het, als ICS echt over de kop gaat, voor de ICS-ers die dit lezen erg aanlokkelijk wordt om bij het NTS aan te sluiten.

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:07

Hoezo niet dan? Denk dat als het ICS werkelijk een afgelopen zaak is je niet veel keuze hebt?

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:09

Het is een personlijke mening van een Sipke..

Het is dus niet het NTS stamboek die spreekt, laten we wel even nuchter blijven.

clau

Berichten: 864
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Aan de belse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:14

Ja, inderdaad, laten we nuchter blijven..

Valt me trouwens wel op dat er ineens meer tinkerliefhebbers op bokt zitten sinds die hele zaak ics-nst, vooral namen die op een bepaald tinkerforum wel eens voorkomen..

Maar je moet wat he, als je van je eigen clubje niks hoort..

Welkom op bokt dus voor die mensen, en welkom in de wereld der tinkers, waar wij graag eens lekker discusseren maar vooral heel veel van onze tinker genieten...en daar gaat het toch allemaal om..

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:17

wat een bont paardje toch allemaal teweeg brengt.......
Ben heel benieuwd hoe dit afloopt.. heb mijn mening al gevormd door met beide stamboeken kennis te maken.
Wens het ICS veel succes...

Mariska_28

Berichten: 10501
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:18

Jaja Tinkerland.. Da`s inderdaad een super betrouwbare bron..

En ook daar geen officele stukken die aangeven dat ICS nederland opgeheven zijn.. Geef mij maar een brief van Vonk waarin het zwart op wit staat dat ICS Nederland opgeheven wordt, dan geloof ik het pas (en ga er dan alles aan doen om het te voorkomen.. Lachen