Erkenning ICS definitief ingetrokken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sproetendame
Berichten: 26
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Arnhem

Erkenning ICS definitief ingetrokken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 11:04

Nou, de kogel is door kerk. De Ierse overheid heeft definitief de erkenning van de ICS ingetrokken. Ze hebben ook al de Europese Commissie en de overige EU lidstaten hierover geïnformeerd.

Zodra ik wat meer info heb, laat ik het weten. Wil toch wel graag weten wat dit inhoud voor alle paarden met een ICS paspoort!!!!!

[Edit Apple: naam en telefoonnummer verwijderd. Let op met het geven van namen en tel. nrs open en bloot op internet]


sproetendame
Berichten: 26
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 12:47

De informatie komt van de Nederlandse overheid en dan van het produktschap waar stamboekzaken onder valt.
Gewoon voor iedereen op te vragen, is niets geheimzinnigs aan.

Wil je zelf horen hoe het zit bel ze dan zelf.

De verhalen van de ICS geloof ik persoonlijk niet meer zo heel erg. Ze hebben vorige keer ook al ontkend dat er problemen waren, terwijl die er dus wel waren. En wat voor een problemen. De erkenning is ingetrokken. Geen stamboek meer.....

Wat het voor de paspoorten betekend, ik weet het niet. Ik ga er vanuit dat de paspoorten afgegeven voor de datum van de intrekking van de erkenning in ieder geval geldig zijn als identificatiedocument. Je zult er ook wel mee aan de meeste wedstrijden kunnen deelnemen.
Maar voor fokdoeleinden heb je er niets meer aan, aagenzien er geen stamboek meer achterzit.
Na de intrekkingsdatum mogen er in ieder geval geen paspoorten meer afgegeven worden.

En voor wie ook mw. vonk niet geloofd, zou ik zeggen bel, mail of schrijf naar het ministerie van landbouw in Ierland.
Het adres is: Department of Agriculture and Food, Farnham Street, Cavan, Ireland

[Edit Apple: tel.nrs. weggehaald]

sproetendame
Berichten: 26
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 14:53

Ook ik wacht af wat er gaat gebeuren. Persoonlijk heb ik wat moeite de reactie/verhalen van het ICS bestuur te geloven. Maar ja, dat is mijn persoonlijke mening.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers