lastige haflinger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

lastige haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 18:49

Ik heb een vraagje weet niet of dit hoort bij rassenpraat.
Ik ken een vrouw die een haflinger heeft voor haar dochter maar hun kunnen er niks mee beginnen. Ik heb het ook al geprobeert maar heb ook totaal geen verstand van haflingers.
Weet iemand hier of er mensen zijn die Haflingers trainen of begeleiden en hoe duur dit ongeveer gaat kosten. Ik heb het idee dat deze haflinger alleen nog maar zadelmak is want hij kan nog niks.



corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 20:05

Nou het probleem is hij wilt wel stappen maar vraag je meer van hem zoals draven dan gaat hij helemaal door het lint heen. Het meisje wat er normaal op rijd is een jaar of 14. En denk ik ook te lief. Dus ben ik er gister op gaan zitten. Had nog nooit op een haflinger gezeten moet ik toegeven hoor. Maar ik vroeg eigelijk niks bijzonders van hem wou hij met mij erop door de omheining heengaa.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 20:44

Ja ik denk dat het vanaf het begin af aan fout is gegaan en dat heb je natuurlijk niet in 1x weer goed. Maar als iemand een adres weet die hun zouden kunnen helpen in de buurt van Deventer. Iemand die veel verstand heeft van Haflingers

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 21:59

Nou ik geef ook niet snel op hoor maar ik kreeg het ook niet voor elkaar.Het lijkt wel of hij boos wordt als hij wat meer moet doen dan stappen.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 21:47

Ja ik heb de rug ook gecontroleerd en het zadel ook. En het bit is ook niks mis mee. Zo'n leek ben ik nou ook weer niet.En ik ben er ook niet zo 1 die denkt ik zal hem leren. Ik geef ook toe dat het meisje waarschijnlijk niet consequent is. Daarom vraag ik ook weet iemand een adres van iemand die ervaring heeft en hun wilt helpen trainen.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 14:16

Ja jij begrijpt me dagmach. Ik denk ook niet datze de leiding zo 1,2,3 terug krijgt als ze te lief blijft het blijft toch samenwerken

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 19:31

Ja je hebt wel gelijk maar het is een lastige situatie. Misschien een beetje verkeerde titel.

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 00:49

Ik zou het doorgeven dat zou fijn zijn ,waar geef je een clinic?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers