Haflinger hengstenshow

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Haflinger hengstenshow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 22:27

In maart zijn meestal de shows van de hengstenhouders om hun beestjes te showen. Weten jullie toevallig de datums enz.? Verward Ik ben vooral benieuwd naar de show van H. Brouwer, daar komt mijn paardje namelijk vandaan! Ik ben benieuwd wie er allemaal gaan. Verheug me er nu al op en dan hopen dat mijn vader mee wilt... Pling Haha!

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:40

Ik weet alleen dat half maart ergens de hengstenshow van H vd berg is, voorderest weet ik het niet echt...

Maar ik weet niet of ik dit jaar weer ga, ben vorig jaar al geweest Haha!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 01:29

Zijn hier dan mischien toevallig ook mensen die weten waneer Heuker uit zevenhuizen weer een hengsteshow heeft? Lachen

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:07

De stal H. de Brouwer ben ik ook wel nieuwsgierig naar Interesse voor zowel Willem als Maestro als Star (de opa van Leontien)

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:35

Ikke wil ook!! Haha!

Star is de paps van mijn jochie, ben dus ook erg nieuwsgierig!!!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 12:04

minkieboy schreef:
Zijn hier dan mischien toevallig ook mensen die weten waneer Heuker uit zevenhuizen weer een hengsteshow heeft? Lachen

Zou ik ook wel willen weten
Mijn merrie is gedekt door een van hun hengsten (stradivari) en op de hengstenkeuring in den bosch heb ik hem wel gezien maar daar kon ik het niet echt goed zien, zou hem daarom ook graag nog een keer willen zien op een hengstenshow

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 14:49

Haffie_Lady"]
[quote="minkieboy schreef:
Zijn hier dan mischien toevallig ook mensen die weten waneer Heuker uit zevenhuizen weer een hengsteshow heeft? Lachen

Zou ik ook wel willen weten
Mijn merrie is gedekt door een van hun hengsten (stradivari) en op de hengstenkeuring in den bosch heb ik hem wel gezien maar daar kon ik het niet echt goed zien, zou hem daarom ook graag nog een keer willen zien op een hengstenshow
[/quote]

Mijn Haflinger komdt daar namelijk vandaan en Maestro (Minco zijn vader stond er toendertijd ook) lijkt me wel erg leuk om daar weer eens te kijken

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:02

De enige hengsten die ik nog in het echt op een show wil zien zijn Alfred van Braakzicht, Stradivari en Notaris.
Dus kom maar op. Haha!
Waar staan ze en wanneer is hun show?

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:19

Alfred van Braakzicht staat bij de Nieuwe Heuvel in Lunteren. Die hebben 28 februari een hengstenshow.
Stradivari staat bij Dek en KI-station De Holm in Zevenhuizen. Wanner hun een show hebben weet ik niet
Van Notaris weet ik niet waar hij staat

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 21:16

Mijn Haflinger komdt daar namelijk vandaan en Maestro (Minco zijn vader stond er toendertijd ook) lijkt me wel erg leuk om daar weer eens te kijken

Maestro staat toch bij H. Brouwer? Of is er nog een tweede?!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 23:50

Zondag 30 Maart vanaf 14.00 bij Hend de Brouwer. hengsten: Willem van steenbergen, Star en Maestro v/d Bosrand.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 12:53

stagave schreef:
Mijn Haflinger komdt daar namelijk vandaan en Maestro (Minco zijn vader stond er toendertijd ook) lijkt me wel erg leuk om daar weer eens te kijken

Maestro staat toch bij H. Brouwer? Of is er nog een tweede?!


Ja klopt hij staat nu bij H.Brouwer maar 7 jaar geleden toen ik Minco heb gekocht stond ie in zevenhuizen bij hengstenhouderij de Holm.
Ik ben er verder niet zo in thuis maar volgens mij hebben ze elk jaar weer nieuwe hengsten daar ter dekking staan.

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 18:34

Haffie_Lady schreef:
Alfred van Braakzicht staat bij de Nieuwe Heuvel in Lunteren. Die hebben 28 februari een hengstenshow.
Stradivari staat bij Dek en KI-station De Holm in Zevenhuizen. Wanner hun een show hebben weet ik niet
Van Notaris weet ik niet waar hij staat


Notaris staat volgens mij bij J Bosch in Dalfsen. Tenminste daar heb ik hem toen gezien. Als het goed is staan Wempire en Magister daar ook nog. Ik weet het niet zeker hoor want het is al weer bijna twee jaar geleden geloof ik dat ik daar was.

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:16

andor"]
[quote="Haffie_Lady schreef:
Alfred van Braakzicht staat bij de Nieuwe Heuvel in Lunteren. Die hebben 28 februari een hengstenshow.
Stradivari staat bij Dek en KI-station De Holm in Zevenhuizen. Wanner hun een show hebben weet ik niet
Van Notaris weet ik niet waar hij staat


Notaris staat volgens mij bij J Bosch in Dalfsen. Tenminste daar heb ik hem toen gezien. Als het goed is staan Wempire en Magister daar ook nog. Ik weet het niet zeker hoor want het is al weer bijna twee jaar geleden geloof ik dat ik daar was.
[/quote]

Volgens mij heeft hij nu andere hengsten, mnaar weet niet zeker, volgens mij stond er van hem een advertentie in het haflingerkrantje van het stamboek, geloof dat hij nu oa wairan heeft Verward

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:23

Van den Berg houd een hengstenshow op 21 maart volgens mij. Mijn vriend en ik willen daar gaan kijken want onze Haf zijn vader staat daar.

Groeten van Linda

ps je moet maar eens kijken op haflinger.startkabel.nl

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 06:28

Hengstenhouderij De Holm te Zevenhuizen houdt zijn henstenshow op 27 maart om 14.00 uur.
Er zijn ook hensten van hengstenhouderij Schreven aanwezig.
En als enigste in nederland een goedgekeurde Arabo-Friesche hengst met de naam Dark Ynte zal ook geshowd worden.

Helaas kan ik zelf niet op 27 maart Verward