"Tinker volk"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:08

Kiara schreef:
Ben het helemaal eens met iedereen hierboven...............
Jammer dat je zo'n negatief beeld hebt.



Ik vind dat persoonlijk. Theodorus weet wel heel goed wat hij zoekt. Dat zijn mening over tinkers anders is dan die van andere bokkers is duidelijk, maar een mening mag geuit worden toch?
Hij vraagt enkel om hulp om wel die werkwillige tinker die HIJ zoekt....

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen


Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:15

Het enige wat mij persoonlijk tegen staat is dat hij zegt: een deugende tinker.....
Kijk, ze spreken mij persoonlijk ook niet aan maar bij mij op stal staat de meest geweldige tinker die je je voor kunt stellen! En betrouwbaar, dus en of ze deugt!!!

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen


Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:48

turbotinker"]
[quote="snowdon schreef:
Ik vind dat menigeen "tinkerliefhebber" hier wel erg fel reageert op de topicstarter...


dat is het risico als je een topic opent met negatieve kanten van een tinker... Bloos
als ik een topic zou openen met heethoofdige dribbel arabieren met een opgepoetste barbieneus en geen respect,dan weeet ik zeker dat ik ook commentaar over me heen zou krijgen maar goed.
[/quote]


probeer het eens, ik vind het wel lollig omschreven Haha!

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 10:46

ff checkuh.....

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:30

offspring schreef:
Ik ben het enigsinds met Theo eens
De tinker is niet mijn keuse paard. Ik heb nu een fries.. Door dat ik voor veel rijden gen tijd heb en dat bij rijpaarden uit in fel gedrag en ik toch wedstrijden wil gaan rijden.

Maar ik ben dus een dressuurmuts en bij tinkers zie ik idd. recreatie ruiters.. ( dat neemt niet weg dat ik offie en cayuse mijntinkers niks vind) Het is mijn man zijn hobby en niet die van mij.. Ik kwijl echt wel van offie maar ik zou nooooooit een tinker willen hebben en kopen!!

Ik heb van de week op een ander topic gereageerd.. Die vroegen wat vinden julie van een draver??
ik vind dat poedersuiker knollen zenuwlijers nog wat. Die mensen reageerde fel en ik werd verwijderd................ maar met moreel van mijn verhaal is dat ik het goed kan begrijpen hoe iemand denkt over een bepaald ras.
Ik vind WEL dat je dat mischien op een andere manier had kunnen brengen want ik denk niet dat je op deze manier geholpen word door bokkers op zoek naar een tinker


su6 verder!!!



Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Er wordt immers openlijk gevraagd wat je van een bepaald ras/type vind in een topic. Als je daar naar vraagt, moet je ook kritiek kunnen incasseren.

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 23 bezoekers