[welsh k] wie oh wie heeft er een?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:54

Jaaaaaaaaaaaaa, hier ook nog een welsh K eigenaresse

Ik heb een vosmerrie van bijna acht jaar: Florahof's Miranda.
Vader: Speyksbosch Nando
Moeder: Florahof's Lady

Het is een echte welsh K: ook een deugniet }> Helaas ligt ze momenteel uit de running. Ze mag niet bereden worden door een x-aantal ongelukken van het zomer Scheve mond

Zal vanavond ff foto's plaatsen. Ben nu op stage en ze hebben een download-kopieer beveiliging op internet Boos!

*\o/* *\o/*


bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:59

Dit is mijn welsh K merrie in actie Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Janneke (21/22 jr oud), de weidegenoot en tante van mijn pony Mi: (is een van de weinige welsh K ponies in NL met echt veel welsh bloed in zich)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*\o/* *\o/*

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:20

Fellor schreef:

Er zijn 1000 den welsh k's in de asport hoor! Als ik op concours rondloop is denk ik een 10% van de pony welsh of welsh k. Ze lopen niet voor niets op het EK en weet ik t. Promotie genoeg, maar als ik kijk naar de nieuwe lading jonge paarden, dan vind ik dat alle eigenschappen die ik goed vond aan het oudere type verdwijnen en er veeeeel te veel temperamentvol gefokt wordt. WElk kind stuur je weg op een opgefokte neuroot met de onbetrouwbaarheid van (niet allemaal boos worden, het is wat ik tot nu toe bij stuk voor stuk heb ondervonden) een arabier (die ik trouwens geen geschikte sportpaarden vind).

Ben blij dat je het zegt. Ik heb dit gevoel ook maar dacht dat het aan mij lag. Het valt mij ook op dat de welsh K's van nu erg pittig zijn. Je kunt ze beter volwassen dan kinderponies noemen en dat terwijl ze toch echt voor jongeren bedoelt zijn..

*\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers