Waar zitten de LUSITANO bezitters hier?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 23:34

hier nog 2 lusitano's, een ervan is drachtig dus dat worden er straks 3. Heb niets toe te voegen aan alle eigenschappen die al genoemd zijn. Heb ook nog een KWPN'er maar dat is toch wel een wereld van verschil.

Enne Jolynn: je was me voor, ook ik was op slag verliefd op Xantha en had haar graag willen kopen, wij hebben Roldana gekocht, die ken je misschien ook wel.



labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 14:24

met Roldana gaat het hardstikke goed, het is echt een engeltje, onwaarschijnlijk braaf en zo vol vertrouwen naar mensen toe. Petje af voor Catja, die heeft daar goed werk aan verricht.

En hoe gaat het Xantha? Wij vonden het zo'n fantastich veulen en zo wijs al, ik kan me goed voorstellen dat je haar gekocht hebt. Echt een lekker boeffie.

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:14

Mijn drachtige merrie (gedekt door Honesto) komt ook bij de Roovere vandaan, ben er zeer over te spreken. De paarden komen alleen van gerenomeerde fokkers en Catja kent de paarden door en door zodat je niet voor verrassingen komt te staan als je je paardje eenmaal thuis hebt. Ook na de verkoop is ze altijd bereid je met adviezen van dienst te zijn. Mijn andere merrie komt ook van een hele bekende uit het lusitanowereldje, maar die verkoopt in principe geen paarden. Jammer want ze heeft een hele goede smaak.

Er schijnen ook wat minder "betrouwbare" lusitanohandelaren te zijn, maar ik geloof dat ik me nu op heel glad ijs begeef............

En staar je niet blind op de kleur van een paard, natuurlijk is valkkleur heel mooi maar komt helaas niet zo heel vaak voor, als je een schimmel of een bruine vindt met een gouden karakter en hij/zij is gezond, dan is dat onbetaalbaar. Wij hebben nu ook een paard met een kleur die mijn smaak niet is, maar wel een geweldig karakter, en wat een ander er van vindt, dat zal me een biggetjesrozeworst zijn. Ik wil me wel graag prettig voelen bij een paard, ik breng tenslotte heel wat uurtjes met ze door. Maar ik ben geloof ook wel een beetje een rare snijboon op hippisch gebied hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers