Merens

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 18:30

Ik heb een merens!! *LOL* Wat wil je weten? Knipoog



Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 14:21

carien schreef:
Karakter? Voor welke sporttak geschikt? wel/niet temperamentvol? Kunnen ze het hele jaar buiten? Geschikt voor kids (v.a. 10)? En wat je nog meer kwijt wil. OK dan!


Nou fleur heeft een best pittig karakter! Ze is ook wel heel lief, maar af en toe ook zoooo sterk. Ik ben al blij als ik een keer een rondje bos heb gereden, en ze niet gebokt heeft. Want ik rij met haar nooit hier door het bos, omdat ze gewoon te druk is. Zodra ik op het asfalt blijf ik het goed, maar als ik met haar het gras opga, is ze weg. Verder is ze best gauw opgefokt. Als we spelletjes ofzo hebben, zet ze een knop om, en blijft ze gaan. Dus best wel temparamentvol. Maar dat is per paard natuurlijk verschillend.
Ik rij voornamelijk recreatief dressuur met haar, ook wel wedstrijdjes hoor. Springen kan ze ook heel goed.
Ze kunnen we het hele jaar buiten! Ik ken er een paar die buitenlopen. FLeur staat wel binnen.
Of ze geschikt zijn voor een kind van 10 jaar is verschillend vind ik. Ik geef een meisje van 11 les op fleur, elke woensdag, en dat gaat best goed! Ze stuurt haar aardig rond, en ze is heel lief.

Je kan ook eens op het forum van de merens kijken! Daar wordt ook zòn onderwerp nu besproken. "Waarom een merens"!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers