haat tegen mijn draver

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

haat tegen mijn draver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 15:53

1 ding snap ik niet waarom hebben sommige mensen in de rensport een hekel aan dravers?
toen ik die van mij net had toen kwam de overbuurvrouw en die zit in de rensport en die zei meteen gadver een draver en ze wou hem ook nog niet aanraken ook dus ik zei er wat van en zij zo leuk van nou iedereen die ik ken in de rensport die hebben een hekel aan dravers. Boos!
wie van jullie heeft zoiets ook wel eens meegemaakt?
ik zelf vind het belachelijk als mensen zo reageren een paard is een paard toch????

prompter

Berichten: 11076
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 15:59

Hoe heet jouw overbuurvrouw Schijnheilig

Maar even serieus, waarom zou jij daar A. naar luisteren, en B. je wat van aantrekken? 't Is haar paard toch niet Verward

avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 16:09

nee daar zit wat in Lachen
maar toch vond ik het niet leuk. maar magic die zat om een aai te vragen en zij direkt zo van gaver ill ze is dan best wel hoog uit de lucht gegrepen denk ik Bloos

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:32

ach joh dat is net zoiets dat veel dresuurruiters niet van western schijnen te houden (sorry voor de mensen die ik nu beledig, er zijn er ook veel die er wel van houden gelukkig Lachen )
ik denk dat het gewoon gezeur is, laat haar maar lekker, ze weet gewoon niet beter...

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 16:44

Dom! Een ander woord heb ik er niet voor. Misselijk

Een paard is een paard en als je van paarden houdt en je komt er eentje tegen die zo graag een aai over z'n bolletje wil doe je toch niet "ieuw!" Als je blind bent kun je het niet eens zien en voelt elk paardenhoofd min of meer hetzelfde.

=^.,.^=

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:24

Tsja, ik ben geen fan van renpaarden, vind een draver veeeel mooier Lovers but you don't hear me complaining Verward Onzin en gewoon negeren

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:39

Tsjah dat slaat echt nergens op!
Idd een paard is een paard, en als het niet jouw paard is, wat maakt het welk ras het is Verward
Tjeezus triest, maarjah probeer je er maar nix van aan te trekken Scheve mond

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:54

Nouja echt belachelijk. het beestje nog niet willen aaien. Hij heeft geen ziekte ofzo. ik heb daar echt een hekel aan als ze zo doen.
Maar goed, het is jou paardje en als jij er blij mee bent dan is dat het belangrijkste

Omegamedo

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 01:45

Gewoon heel kortzichtig........En het klinkt zo of zij alleen een hekel aan dravers heeft omdat "andere mensen in de rensport ook een hekel aan dravers hebben" Tssssss.....
Ach bij mij op stal zei ook eens een vrouw , toen ze zelf reageerde op een paard wat gratis voor een goed tehuis was (!), dat je dravers ook vaak gratis kreeg en nog geld toe. Ook zo kinderachtig , en het kwetst toch ook evengoed.....ik ben ook heel trots op mijn mooie dravertje.
En hoevaak denken mensen dat een draver "niks" kan ?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 01:50

Beetje (erg) dom hoor. Ik hou zelf niet zo van fjorden, maar om dan een ander iemand zijn fjord niet te willen aaien omdat ik ze zelf niet zo leuk vind Verward Beetje arrogant hoor! Geniet lekker van je draver!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 06:26

Wat stom zeg! Ik vind zelf renpaarden helemaal geweldig, maar ik heb absoluut geen hekel aan dravers. Ik ga alleen nooit naar de renbaan als het harnessracing seizoen is, maar dat betekent niet dat ik een draver niet zou aaien .... wat maakt mij dat nou uit! Haha!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 06:39

Hihi, ik hou niet van mensen die zulke Clown opmerkingen maken.
Jij? Knipoog Haha!
Zo iemand mag potdorie niet eens aan jouw paard komen.
Laat dat maar over aan de 'echte' paarden Lovers liefhebbers Vingers aflikken van deze
wereld; zijn er genoeg!!

Afbeelding

ruitje

Berichten: 12315
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 14:26

Kan mij lekker nix schelen als de hele wereld dravers stom vind dat vind ik die van mij nog steeds lief Haha! ...wel een beetje een erg overtrokke reactie...had je paard een besmetttelijke ziekte ofzo Knipoog

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 10:20

Ik vind het stoma ls mensen zo reageren.
ik werk bij een handel stal, daar hebben we een gave draver gehad niet iedereen kon met der rijden als ze voor de kar stond was ze zo snel dat ze alles wat der inhaalde zelf ook weer inhaalde dus dat was niet te doen!
toen zijn we gaan rijden met der 2 meisjes die bij ons reden vonden het niet leuk om haar te rijden doordat hun sportpony1s gewent zijn en niet van die snelle beesie enz.
dus ik erop.. nou het ging super op een gegeven momenet mee naar buiten gaan en wij hebben dan bij het kanaal een mega lang zandpad misschien wel 5 km lang nou en dan draven met dat beesie echt gewelsig als ik opdat moment een paard mogt zat ik echt te twijflen tussen Bo of Lobke zie mijn profiel Haha! of tussen haar..
kortom niet naar luisteren naar mensen die dravers stom vinden en haaten het gaat erom wat jij van ze vind en niet wat andere ik vind ze ook geweldig hoor.. Lachen

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 11:53

ze mag de drafsport meschien dom vinden maar dat zegt nog niets over het paard elk paard is anders.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:03

Ach, dat soort mensen gewoon negeren en lekker plezier hebben met je paardje

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:24

Dat soort mensen kom je altijd tegen. Ongeacht wat voor paard je hebt. Gewoon niks van aantrekken!

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:55

Ach joh.. dat zegt toch meer over haar dan over jou!!

Tis natuurlijk nooit leuk als iemand zo reageert, maar probeer et je niet aan te trekken! Jij bent toch blij met je paard en das het aller- allerbelangrijkste!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:57

ik kreeg ook commentaar op mijn halve draver....

Rotbok, nergens goed voor, bereik ik nooit wat mee...
Maar nu... ik kan Banjer rustig met een lang teugeltje langs de doorgaande weg rijden als ze 2 dagen heeft stilgestaan, ik rijd haar rustig in de bak zonder zadel met alleen een touwenhalster, het omscholen naar western gaat geweldig... ze doet haar best voor me.... nu zien ze wat ik bereik met haar, en draaien ze ineens bij....

Boreas
Berichten: 181
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Rijsenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:02

Trek het je niet aan joh. Jij bent toch blij met je paardje.
Bij ons op stal rijdt dressuur en western en dravers en shets allemaal door elkaar heen.
Iedereen die bij elkaar op stal staat heeft 1 echte en grote hobby en dat is de liefde voor het paard.
En wat voor een dat is maakt niet uit.

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 14:41

Pff wat voor paard heeft zij dan?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:17

Je houdt van paarden of je houdt er niet van. Ik kan geen paarden haten. Dravers zijn mijn type paarden niet, zal er nooit een kopen, maar zal er nooit een haten ook. Want het zijn nog altijd paarden. En ik hou van paarden.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:30

Sjonge jonge, echt te triest voor woorden! Sommige mensen houden niet van paarden...

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 18:16

Het zijn niet alleen dravers die met dit probleem kampen. Fjorden zijn lompe boereknollen (ik heb er eentje), shetten zijn koppige rotbokken (ik heb er eentje) en tinkers zijn vooral boerse beesten die niets echt goed kunnen (ik heb er eentje) .... En IK ben er dol op Haha! Lovers

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 19:41

tja ieder ze smaak als je ze niet leuk vind okeej je kan het wel zeggen maarja sommige zeggen dat wel eens ik ook wel eens maarja dat komt omdat andere van sjike paardjes houden.. Maarja een paard is een paard maarja je kan niet alles leuk vindne maar het is niet leuk om tegen iemand te zeggn van ja ik vind dravers neit leuk ~~ ik haat ze ~~ enz.
dat vind ik gewoon s t o m.
maarja iedereen hun mening maarja sommige mensen zeggen dingen en dat komt hard aan.. die hebben gewoon niet echt een hard voor die dieren maarja sommige zijn gewoon zo..
NIKS VAN AAN TREKKEN.. (kortom dus Tong uitsteken )