kan dit een welsh zijn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 17:17

Mooie pony maar volgens mij is ze geen echte welsh. Ik vind haat hoofdje groot in vergelijking met haar bouw. Meestal hebben welshjes kleinere hoofdjes... Verder wel een mooie pony hoor Haha!

Fenna :+:


Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:23

Uhm het is iig geen Welsh A en ook geen volle welsh B..

Fenna :+:


Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:43

Aan de ogen kun je het idd zien. Als je het echt wilt weten wil ik de foto wel voor je uitprinten en meenemen naar de eigenaar van mijn verzorgpony's. Dat zijn ook welshjes en ze fokken die daar. Dus zeg het maar Lachen

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:05

Ik ga er vanmiddag heen dus ik zal hem voor je meenemen.. Ik zal vanavond wel laten weten of ik meer weet Haha!

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:30

Nou ik heb het nagevraagd aan Piet hoor! (zo heet die man, praat iets makkelijker Tong uitsteken) Hij zegt dat er wel welshbloed in kan zitten en dat het waarschijnlijk bloed is van de welsh K. Maar hij dacht zelf dat er misschien arabierenbloed in zat omdat zij een valk kruis heeft. Een welsh heeft namelijk een boller kruis zeg maar. Ook heeft ze haar staart wat lager zitten en bij de welsh is dit meestal wat hoger! Verder heeft ze mooie voorbenen die wel van de welshh kunnen zijn. Hij dacht waarschijnlijk dat er welsh en arabier in zit maar zeker weten doet hij niet omdat je dat aan 1 foto niet kunt zien! Ook kon ik hem niet vertellen of het een merrie of hengst/ruin was... Maar ik hoop dat je nu iets meer weet en anders vraag maar.. En ik ga wel weer naar Piet Haha!

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 08:51

Er zijn hier mensen op bokt die een kruising van een arabier x welsh hebben. Er staat hier ook een topic over met foto's van die paarden... Moet je even gaan kijken als je dat leuk vind Lachen

Fenna :+:

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:28

En heb je misschien een foto van zijn hoofd alleen ofzo...

Fenna :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 7 bezoekers