Voor de échte andalusiër-liefhebbers...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Voor de échte andalusiër-liefhebbers...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 20:10


verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:47

heej thnx:D!!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:46

Mijn spaans is toch og zo slecht Haha!

Maar ik denk dat ik er wel wat van begrepen heb, maak je wel foto's van deze feria?

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:24

Helaas helaas, dat zit er voor mij niet in..

Milka

Berichten: 2112
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:32

Neej voor mij jammer genoeg ook niet!!
Maar he, ik heb wel a.s. zondag (2 november) weer een Barokke Paardenwedstrijd!! Ook altijd heel leuk en vooral met die Andalusiër van mij, haha.

Huertecilla

Berichten: 26852
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 01:24

Nee, geen fotos. We gaan gewoon kijken; er zijn zo'n 400 fokmerries en veulens en zo'n beetje alle toeleveranciers hebben een stand.
We gaan elk jaar en een echt 'feest' is het niet; het is een fraai aangeklede tentoonstelling, voor andalusiërs de allerbelangrijkste met afstand van de wereld. Er worden hier meer zaken gedaan dan de rest van het jaar bij elkaar. Het is vergelijkbaar met het RAI-complex vol met andalusiërs.
Echte feesten hebben we in onze omgeving en het paardenfeest in ons dorp heb ik het afgelopen jaar mogen organiseren.

Wij zijn overigens niet in een paard van buiten geïnteresseerd, we maar het is wel heel leerzaam. We hebben ons setje aardig compleet en met het veulen dat we van het voorjaar van onze eigen hengst verwachten stoppen we er minimaal een jaar mee tenzij we vooraf een koper hebben.
Verschillende van mijn rijmaten uit het dorp gaan ook en willen dat ik meega, maar zij gaan voor de show. Die is inderdaad spectaculair, maar ik heb alles al een keer gezien en geniet meer van de Esquela Real in Madrid of de demos Alta Esquela bij Torremolinos.

We gaan dus lekker samen, zo vroeg mogelijk in de morgen, zodat we alles in alle rust goéd kunnen bekijken. Catalogus in de hand, aantekeningen erbij en thuis met het jaarboek erbij nog eens op mijn gemak doorzoeken. Niet om te gebruiken of te kopen, maar om van te leren.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 12:55

Ik wil ook!!! Helaas....

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 20:19

Als ik het goed gelezen heb (mijn spaans is nog niet helemaal goed) dan wordt dat in Seville gehouden? Geweldig, ik ben echt dol op Seville! Helaas, het zit er voor mij ook niet in om erheen te gaan. Heel veel plezier alvast!