Prijs van tinkerhengstveulen!?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Prijs van tinkerhengstveulen!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 09:48

Hallo allemaal!

Denk dat ik hier goed terecht kan met mijn vraag, aangezien er volgens mij behoorlijk wat Tinker-liefhebbers zitten...

Mijn vraag is de volgende: Wat vinden jullie een redelijke (vraag)prijs voor een Tinkerhengstveulen van begin juli dit jaar?? Hij heeft een tweede premie en een bekende papa, verder zijn de ouders rond de 1.55m dus verwacht wordt dat ook hij een flinke Tinker zal worden... Vingers aflikken Het is trouwens een driekleur.

Kom maar op met jullie bedragen, kijken of het ongeveer klopt met mijn idee!!

Niets hoeft, paarden wel - Loesje


Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 08:56

Hallo, de papa is Pablo! En hij is mooi getekend maar heeft wel meer wit dan bruin....ik vind het zeker een hoop geld, heb zojuist gehoord dat de vraagprijs zelfs 1350 euro is....erg veel, wat vinden jullie?

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 11:40

Ja, die tip gaf degene die hem verkoopt ook al, dat de mogelijkheid er is om hem op te fokken en hengst te laten...maar je weet natuurlijk nooit van tevoren hoe dat allemaal gaat lopen en of hij daar ook idd geschikt voor is...
Denk dat ik zelf meer een type ben voor een (rustigere) ruin en het is idd makkelijker met het vinden van een stal op latere leeftijd...
Je hebt wel gelijk wat betreft het nemen van een merrie, is natuurlijk ook errug leuk om een veulentje uit je eigen merrie te fokken! Denk dat het beter/verstandiger is om gewoon nog even te wachten....misschien volgend jaar mooie keuze uit de nieuwe veulentjes!

Niets hoeft, paarden wel - Loesje


Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 15:36

sonjabelgium, ik heb je een pb gstuurd...

enne, esme_27, volgens mij heeft hij wel een vol stamboekpapier, maar ik vind het nog steeds een hoop geld...

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 21:01

Ja daar hebben jullie natuurlijk gelijk in! Maar ik heb het beestje dat het helemaal is voor mij gewoon nog niet gevonden...blijf dus doorzoeken, misschien volgend voorjaar iets uit de 'nieuwe' lading! hihi...

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 19:04

Monique_2 ik heb je een pb gestuurd...

Niets hoeft, paarden wel - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers