Het arabieren taxatie topic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:43

ik doe ook mee (ben wel benieuwd wat jullie vinden).

naam: abu al khayr (roepnaam abu)
leeftijd: 4 maanden
geslacht: hengst
afkomst: vader bas safari, opa g.basgier moeder a.f. shanaya opa sha lazio
kleur: bruin, 3 witte voetjes
verwachte stokmaat: rond de 1.55

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 19:27

Arabsrulezz schreef:
S.A. Abu Al Khayir
Schat hem zo rond de 800/1000 euro.
Afstamming niet zo bijzonder,hengstje,nog geen showresultaten ed.


dan hebben we veel te veel betaald Huilen
oorspronkelijk werd er 4000 voor gevraagd (bij allereerste aanbieding) de laatste vraagprijs was 2500 en uiteindelijk hebben we hem voor 2000.


duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 19:39

maakt niet uit hoor, het was gewoon liefde op het eerste gezicht en ik vroeg tenslotte om jullie mening. verder hebben mijn vriend en ik helemaal geen ervaring met arabieren. dus ik heb geen idee wat een gemiddeld arabier / veulen kost eerlijk gezegd.

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:28

Franca"]
[quote="Arabsrulezz"][quote="duivelintje"]
[quote="Arabsrulezz schreef:
S.A. Abu Al Khayir
Schat hem zo rond de 800/1000 euro.
Afstamming niet zo bijzonder,hengstje,nog geen showresultaten ed.


dan hebben we veel te veel betaald Huilen
oorspronkelijk werd er 4000 voor gevraagd (bij allereerste aanbieding) de laatste vraagprijs was 2500 en uiteindelijk hebben we hem voor 2000.
[/quote]

Ik ben ook maar een ''amateur" hoor Knipoog .
Maar ik vind 2000 persoonlijk wel erg veel hoor,...
[/quote]

Ik vind 2000 euro niet teveel voor Abu, want hij heeft een zeer leuke opa (Basgier) en ziet er goed uit als veulen nu. Arabsrulezz; jij zegt niet zo'n bijzondere afstamming, maar dat is ook een persoonlijke mening; ik ken Basgiertjes (veulen) waar 20.000 euro voor geboden is
Ik vind niet dat jullie teveel hebben betaald hoor..al was de vraagprijs van 4000 euro wel teveel...... maar het is vast een paardje met prima (sport)capaciteiten, zoals veel Basgiertjes!!! Lachen
[/quote]

dank je franca, dit geeft ons weer wat hoop Schijnheilig hahaha. het is met een veulen natuurlijk altijd afwachten. we hebben hem nog niet zien lopen dat hij zich helemaal liet gaan (1x een drafje en dat zag er goed uit).

tja de rest van de arabjes, ik zou geen idee hebben om te schatten. van afstammingen weet ik niet veel (eh... gewoon weinig dus) en ik denk datde rest (bouw en kleur etc) toch persoonlijk is qua smaak van iemand. sportprestaties en goede keuringsresultaten tellen natuurlijk wel mee en maakt een paard meer waard.
ik weet wel dat ik bij een aantal zat te kwijlen wat een mooie beessies zeg!! nu maar hopen dat abu ook zo opdroogt (tja voor ons blijft hij toppie, maar is toch leuk als anderen dat ook vinden Bloos )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers