Andalusierpraat

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:07

Idra, ik keek net even in je profiel en ik ben bang dat ik Licor moet stelen. Tong uitsteken
Wat een onwijs gaaf paard zeg! Doe mij er ook maar zoeentje. Als ik er ooit eens geld voor zou hebben.... Cool
Droomt verder... Dromen


Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:30

lunatje"]
[quote="Lepeltje schreef:
Idra, ik keek net even in je profiel en ik ben bang dat ik Licor moet stelen. Tong uitsteken
Wat een onwijs gaaf paard zeg! Doe mij er ook maar zoeentje. Als ik er ooit eens geld voor zou hebben.... Cool
Droomt verder... Dromen


Ik ben je lekker voor :p ze weet nog niet dat als ik in november bij haar langs kom ik stiekem een trailer mee neem en het paard daar 's nachts oplaad als zij slaapt en ik gauw naar huis rijd Knipoog
[/quote]

En jij weet nog niet dat je dit niet had moeten zeggen want ik ga me verstoppen in jouw trailer, en als jij stiekem Licor ingeladen hebt en heel eventjes weggaat om naar de wc te gaan (vast wel ) klim ik heel snel in de auto en ga ervandoor met Licor. Tong uitsteken

Ik zou Lunatje maar in de gaten houden, Idra. Voor je het weet ben je Licor kwijt. Schijnheilig

we gaan wel een beetje off-topic he Scheve mond


Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 22:34

Idra schreef:
Jee... ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een paardenslot ofzo... Of ik train bij Licor vijandig gedrag tegenover vreemden...


's Nachts een wielklem is voldoende, lijkt me. (of beenklem, paard heeft geen wielen natuurlijk Knipoog )
Overdag kan je erbij gaan zitten met een jachtgeweer. Tong uitsteken
Misschien dat je me dan uit de buurt kan houden, gaat wel veel tijd in zitten. Je kunt hem beter gelijk aan mij geven. Schijnheilig

gaat nog verder off-topic

In de bit stonden pas ook andalusiers, geloof ik. Of waren die cremmelo's weer anders. Verward

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 11:40

Loolapelooza"]
[quote="Lepeltje schreef:

In de bit stonden pas ook andalusiers, geloof ik. Of waren die cremmelo's weer anders. Verward



Zeker weten wat anders! Tong uitsteken
Dat waren Lusitano's!!
[/quote]

Oeps... Bloos! Die zijn zeker stukken anders. *LOL*
Toen ik erover nadacht dacht ik al, nu heb ik vast iets heel doms gezegd, volgens mij waren het Lippizaners.. *LOL*
Maar oke, het waren dus Lusitano's. Maar die vond ik dan ook wel erg mooi hoor. Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers