Weer ff een fjorden-manen vraagje...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Weer ff een fjorden-manen vraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 20:17

Viking heeft echt kl#te manen,nu vallen ze weer naar voren toe,ik kan knippen wat ik wil,maar het word steeds lelijker,bij zijn schoft is zijn zwarte rand mooi smal,maar als je verder gaat richting oren is de streep wel 10 cm dik. Huilen
Ik zit er nu aan te denken om alles eraf te scheren,ik wil hem toch al helemaal scheren,en het dan weer opnieuw te laten groeien.

Heeft er iemand goeie tips?

Nog een probleem is dat hij absoluut niet stil wil staan tijdens het knippen,ik word er een beetje moedeloos van zo. Verdrietig

Paardentaxi Zeeland



Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 20:47

Bedankt,maar goed dat je nog niet langs komt om foto's te maken want hij loopt nu voor l#l.

Paardentaxi Zeeland

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 14:51

Ze vallen zelfs naar voren als ze maar 5 cm lang zijn,ik heb er wel eens aan gedacht om eerst haarlak erop te spuiten,maar ja dat doe ik maar niet,ik hou ze altijd bij,laat ze zeker niet te lang worden voor ik ga knippen,ik ga in het weekend maar even de tondeuze uitproberen. Haha!

Paardentaxi Zeeland

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 15:57

ik ga toch een deken met hals kopen.omdat hij toch geschoren wordt,morgen ga ik eerst nog korter knippen,en als dat niet mooi word,dan gaat alles eraf ~~}> .

In ieder geval mogen er geen digi's op het erf komen Haha!

Paardentaxi Zeeland

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 20:50

Kusia schreef:
*pakt alvast haar normale fototoestel om morgen heel onopvallend langs te rijden* Schijnheilig


Ik pak hem wel in,helemaal in het verband Haha!

Paardentaxi Zeeland

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 08:11

Ik had ze wel al vaker op de keuring gezien met lange manen,ik zit er eerlijk gezegd wel aan te denken om ze te laten groeien,hij heeft op zijn schoft al een hele grote pluk van 30 cm lang en ongeveer 20 cm breed,en dat staat hem wel heel gaaf,en het scheelt wel een hoop knipwerk. Haha!

Paardentaxi Zeeland

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 12:21

shabash schreef:
Als ik op stal kom loop ik altijd langs Vik (logisch want daar staat het kuil) Normaal zeg ik hallo jongen en loop ik door. Van de week kreeg ik geen lucht meer toen ik hem zag, en moest dus wel stilstaan. Ik zo agh arme jongen wat heeft ze nu weer met je gedaan?????? Ik ken Mir al iets beter en weet asl ze een schaar in haar handen krijgt ze niet meer kan stoppen. Ze had zij manen al geknipt en zag er best netjes uit. Maar toen had ze die schaar weer gevonden nou nou nou jullie willen het niet weten!!! Ik heb nniet veel verstand van fjorden maar ik weet wel dat het netjes is als het zwarte erboven uit komt. Bij Vik is het nu recht. Ik kwam Mir tegen dus ik zeg ik moet jou nodig even spreken. Wat heb je met me jongen gedaan???? Mir: hahahah nou uh ik haal het scheerapparaat er wel overheen. Mir ik ga van de week een poging wagen voor je heb het al eens eerder gedaan. Als het niet lukt kan dat fietsing scheerapparaat er nog altijd overheen toch??? Ben niet voor scheren!! Groeien ala. xx es


Oke,oke,ik laat ze lekker groeien Haha!

Ik gooi mijn schaar wel weg OK dan!

Dit is Viking met lange manen....

Afbeelding


en dit met korte manen...

Afbeelding

Zeggen jullie het maar,wat staat beter?

Paardentaxi Zeeland

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 07:16

jacqueline"]
[quote="Viking schreef:
Bedankt,maar goed dat je nog niet langs komt om foto's te maken want hij loopt nu voor l#l.


Goh dan moeten we Viking en Vigo maar naast elkaar zetten Bloos ......zal het aan de leeftijd liggen *LOL*
[/quote]

Of aan de beginletter van hun naam Haha!

Als ze op de keuring idd geen verlies punten krijgen op lange manen,denk ik maar om ze te laten groeien,dan kan ik als ik het toch niet leuk vind altijd nog mijn schaar pakken

Paardentaxi Zeeland


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers