nergens voor nodig....toch ??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carin
Berichten: 312
Geregistreerd: 08-03-03

nergens voor nodig....toch ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 17:09

Na een tijdje niet op bokt te zijn geweest omdat we met het Shirepraatje naar slowchat waren "verbannen", nam ik er vandaag weer eens een kijkje......
Nounou, wat is het verbetert zeg ! NOT !
Ik snap werkelijk niet dat wij met Shirepraat of wat voor onderwerp dan ook over dit wereldras naar slowchat moesten verhuizen, want deze topics hebben nou toch ook niet echt een geweldig niveau, zeg eens eerlijk ! Het moest meer gaan over rastypische dingen (?), er werd teveel off-topic gekletst ( ? ).......nouja, we hebben gelukkig zelf nu een leuk forum, maar wilde deze "verbetering" toch niet missen ! GEWELDIG ! OK dan!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:55

Kan het nog positiever?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:05

Ik denk dat je dit beter met een moderator kunt bespreken, dan hier in het openbaar.

Ik vind deze manier iig beter. Die praattopics waren absoluut niet te volgen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 18:22

Ik kan alleen maar zeggen dat we ons best doen om het voor iedereen leuk en duidelijk te houden.

En dat is soms best moeilijk. Want de scheidslijn is erg vaag.

Maar leuk toch dat je een plek hebt gevonden op een ander forum waar je naar hartelust over shires kunt praten.

gelukkig hoeft niemand te kiezen voor het een of ander maar kan iedereen zelf weten waar ze naar toe gaan en hoeveel tijd ze bij het een of het ander doorbrengen.

Heb je een suggestie? Ik hoor het graag. Vind je dat een topic op slot moet? Ik hoor het graag. etc.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:01

Ik vind dat dit soort kritiek best kan in het openbaar. Er wordt op het forum van alles over je uitgestort en dit is nog hele nette kritiek!
Waarom zit er trouwens een slotje op tinkerkeuring Zuidwolde? Ik kan niets ondeugdelijks vinden, maar er staat ook alleen maar één vraag in.

Ann

Berichten: 13248
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:43

Crosspost, Soxje Haha!

carin
Berichten: 312
Geregistreerd: 08-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 09:21

Tessebes schreef:
Ik denk dat je dit beter met een moderator kunt bespreken, dan hier in het openbaar.

Ik vind deze manier iig beter. Die praattopics waren absoluut niet te volgen.


Die Shirepraat zou 2 maanden aangekeken worden, dat is niet gebeurt, het was opeens verhuisd naar slowchat, waar ik dus niet op kon komen.Ook in het openbaar....Nu moet ik het bespreken met een moderator ? Ook dat hadden we al gedaan hoor !
En je wilt beweren dat het nu allemaal wel te volgen is ? Welke manier is iig beter ?
Dat Shirepraat weg is ?

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:28

denk ik net zo over als tessebes!

carin
Berichten: 312
Geregistreerd: 08-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-03 10:05

Dat zal best, Tlove....ik wilde alleen even mijn mening geven omdat ik het jammer vind dat het zo moest gaan. Ik ben best een tijdje op bokt geweest en vind het gewoon jammer.
Maar Heike heeft gelijk...het is ook fijn dat ik een plek heb gevonden waar we het over deze koudbloeden hebben...we zaten gewoon op het verkeerde forum. Groetjes !!