ijslanders wie>??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 11:35

Ik heb nog geen ijslander, maar ben wel bezig om er 1 aan te schaffen. Het is een vosbonte merrie van 7 jaar, ongeveer 1.35 meter. Super nuchter, en een 5 ganger.

A good horse is never a bad color.......


Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:17

icehester schreef:
hey waar koop jij die ijslander dan?
groetjes icehester


Die koop ik bij http://www.sjavarfalli.nl/ Op haar verkoop pagina staat een foto van het paard wat ik wil gaan kopen Haha!

Ze is nog maar net begonnen, maar heeft leuke paarden staan.

A good horse is never a bad color.......

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:43

Les_Fjal schreef:

Ransie...doe Sanne maar de groeten uit Rotterdam van Lesley en Fjalar, vindt ze vast leuk..Knipoog


Zal ik zeker doen!!

Kom jij ook dit weekend naar de wedstrijd 15-16 en 17 augstus?

A good horse is never a bad color.......

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:31

Les_Fjal schreef:
Alvast bedank Ransie Lachen....of ik kom weet ik nog niet...dit weekend krijg ik een logee.....Ook hij is ijslanderfanaat, dus wie weet komen we eventjes kijken


Sanne start het weekend, dus ik ga de zaterdag kijken.

Eens kijken hoe het op een ijslanderwedstrijd er aan toe gaat. Ik ben heel benieuwd. Cool

A good horse is never a bad color.......

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 09:53

Ik zal haar zeker suc-6- wensen.

Gleasa rijd ze zeker (die doet het op het moment echt geod) en gjarfar ook, alleen kvita heeft een veulen, die gaat binnen kort weer in training.

Het andere paard wat ze heeft (stilla) is verkocht (en ik ben de gelukkige eigenaar Haha! )

A good horse is never a bad color.......

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 09:54

Les_Fjal schreef:
Annefloor en Saar hebben een leuke ruin in de verkoop staan die wel aardig aan je omschrijving voldoet denk ik zo...Maar dat kunnen ze je beter zelf vertellen..Knipoog
Ze staan onder de links op icelandic-horses.com en het gaat om Jon....een leuk dier ! Heb hem toen ik op bezoek was gereden. En anders kunnen ze je altijd wel "doorverwijzen"...


Annefloor en Saar hebben een hoop leuke ijslanders staan op het ogenblik. Zeker een aanrader om eens te gaan kijken Haha!

A good horse is never a bad color.......

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 08:52

Askja schreef:
. Leuk Ransie dat je die merrie van Sanne misschien gaat kopen! Is toch een dochter van Askur? Die geeft hele leuke paarden.


Het is een dochteter van Gummur http://194.109.87.156/ijs/v2/db/povz.php?lang=NL&volg=15479

Ze tölt er makkelijk mooie ruime draf, en als het goed is zit er ook aanleg in voor telgang.
Ik ben pas begonnen op ijslanders, dus ik moet eerst maar een takzuivere tölt onder de knie krijgen Haha!

A good horse is never a bad color.......

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:36

Mutzje schreef:
sorry sorry sorry erg offtopic maar ransie pb je me ooit nog eens terug want ik moet nogal nodig een antwoord hebben Stoom uit je oren


Is gebeurd.

Heb net mijn KWPN merrie verkocht Huilen , en de ijslander terug gekocht Lachen , dus had even wat anders aan mijn hoofd.

A good horse is never a bad color.......

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 14:55

Askja schreef:
Hee Ransie, Gammur (fra Gerdum) bedoel je neem ik aan .. die grote zwarte van Heidar. Staat vlakbij ons. Da's ook een leuke hengst, dus het zal ook wel een leuk merrietje zijn. Ben jij misschien een van die meiden die met Sanne mee was naar Exloo?


Ja die bedoel ik, inderdaad de hengst van Heidar. Hij schijnt inderdaad erg groot te zijn voor een ijslander.
Kun jij mij iets meer over het karakter vertellen van Gummur? Ik ben benieuwd of Stilla op haar vader lijkt qwa karakter

Ik heb zaterdag Heidar ook gezien. Sanne heeft hem aangewezen.

Ik was zaterdag op de westrijd zuid, inderdaad met Sanne. Was jij er ook? Ik had een blauw/paarse rijbroek aan.

A good horse is never a bad color.......

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 08:39

SRML schreef:
.
Als iemand nog een leuke 3 jarige bonte merrie zoekt laat maar weten...


Dat is jammer dat je de bonte verkoop. Ik moet zeggen dat ik zelf gek ben op bonte paarden (vandaar mijn eigen bonte ysco)

Ik hoop dat je een goed baasje voor haar vind OK dan!

A good horse is never a bad color.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers