voor en nadelen tinkers?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:01

Ik vind het ontzettend mooie en lieve paarden, het enige nadeel eraan vind ik dat ze veel te sterk zijn.. althans de mijne voor mij wel.. Scheve mond

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 23:38

van de prijzen sla je echt steil achterover.. abnormaal..

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 19:47

Shakyra wordt op het moment helemaal niet meer bijgevoerd, zo dik wordt ze Haha! zoiezo staat er in de weien waar zij staat veel mals gras en dan zie je die buik gewoon groeien, maar goed.

Ik kan me wel vinden in dat berichtje van Myrthe, ook bij mij is een droom om een sportpaard te hebben, en als ik Shakyra verkoop, koop ik geen Tinker meer.
Niet omdat ze niet mooi of lief zijn, want dat zijn ze zeker, en Shakyra helemaal. Daarom twijfel ik enorm over haar wel of niet verkopen; ze is zo ontzettend lief, altijd vrolijk.. maar veel te sterk voor me, en in m'n achterhoofd heb ik ook dat 'verlangen' om wedstrijden te rijden. En ik zal nooit met een Tinker (of ander koudbloe/zwaar ras) op wedstrijd gaan, persoonlijk vind ik dat gewoon geen gezicht (hopelijk valt nu niet half bokt me aan Tong uitsteken )
Maar anderzijds wil ik ook een fijn paard om buiten te rijden, daarom heb ik haar eigelijk gekocht, want ze schrikt nergens van, maar als ik haar al niet aan de hand hou.. dan buiten waarschijnlijk helemaal niet.
En de laatste tijd begint het toch een beetje te kriebelen om ook op concours te gaan.. Scheve mond

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 16:38

Kwa aftekeningen vind ik King Rocky echt lelijk.. ik hou niet van die grillige vlekjes overal..

Afbeelding
deze sokken vind ik weer net wat TE veel sok

Afbeelding
deze vind ik echt om te kwijlen, kwa bouw en aftekeningen OK dan!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers