Keuring Dordrecht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Keuring Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 13:07

Wie komen er allemaal naar Dordrecht?? Ik iig, want ik kom lekker naar de fjordjes kijken en naar de haffies. Een vriendin van mij (stagaaf van bokt) komt met haar haf, dus ik ga zeker supporteren!!

Heb er nu al zin in, echt waar, ik ben gek van keuringenn van fjorden en haflingers!

Groetjes, Denise.



YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-03 17:55

stagave schreef:
Hihi...ben benieuwd hoe we het gaan doen. Hopelijk is het niet zo warm als vorig jaar, want dan is Stagave helemaal niet vooruit te branden.. Ik heb er wel zin in, maar ben ook nieuwsgierig hoe Stagave reageerd. We zien het dan wel!! Doet jij ook nog mee met Pojack?


Nee was T maar waar... dan gaan we Pojack ff een sterruin maken (hij is al modelruin)!! Maar denk niet dat Gwenda het goed vind als ik m mee zou nemen (zelf heeft ze geen tijd). Maar ik kom jou lekker supporteren, en als je nog hulp nodig hebt met oefenen ofzo, ik help je graag!

Groetjes, Denise.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-03 12:06

In welke rubriek loop jij, Miran?

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-03 21:18

stagave schreef:
Misschien ga ik toch niet met Stagave. Maar dan ga ik wel volgend jaar!! Hij is nu ook niet echt in "keuringsconditie", maar meer in grasbuikconditie...


Nouwwww!!! Ik verheug me er net zo erg op Huilen Niet zo gemeen doen! Zo vet istie niet! Je kunt m bij Wallie en die haflinger op het stukje voor zetten, daar staat bijna geen gras en staat hij gezellig met leeftijdsgenootjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers