topics verhuist!!!! niet toegankelijk meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wat vinden jullie van topics die naar SC zijn verhuist

Poll eindigt op

beter geworden en zeer toegankelijk voor iedereen
5 (7%)
Beter geworden en minder toegankelijk
12 (16%)
slechter geworden en totaal niet toegankelijk voor iedereen
19 (26%)
Gewoon weer terug naar oude situatie
35 (49%)

Totaal aantal stemmen: 71


sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 10:15

Stelletje *#@^% !!!! hartelijk dank hoor! En als jullie dan nog zo vriendelijk waren om verder dan ook iedereen op SC te laten die al op rassen praat zat, maar nee hoor. Er mogen ook gewoon sommige mensen niet eens op. Kan iemand mij uitleggen waar dit op slaat? Carin heeft gelijk hoor, ik kom met name voor de rassen praat, als vele. Ik mag dan wel op SC maar als vele van "ons" topic dat niet mogen... Adieu!
Misschien een heel slimme zet om ze als de sodemieter weer terug te plaatsen voor dat bokt leeg loopt door deze vreselijk irritante actie.



sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:51

merelberfe schreef:
ik vind de redenering erachter wel begrijpelijk. Het werd zeer onoverzichtelijk voor de topic starters waar de antwoorden nou echt te vinden waren. In een topic had je wel 10 verschillende topics met nogmaals 10 verschillende antwoorden en oa. ook oneliners waardoor iemand die een antwoord wou op zijn vraag de helft vd topic kon doorspitten.
Iedereen die 150 berichtjes heeft neergezet kan zich aanmelden voor SC. Zo'n hoge grens is er niet, en als je een juiste titel met raskenmerk neerzet dan kun je gewoon heel simpel de topic gewoon volgen. Ik kom nooit op SC maar ben er wel lid van zodat ik wel gewoon alles kan volgen.
Ik zet ook niet veel reacties neer maar toch heb ik inmiddels voldoende reacties om op alles lid te worden.
Ze doen het niet om het jullie moeilijker te maken maar gewoon om het vriendelijker en overzichtelijker te houden voor andere lezers/topicstarters.

Maar er zijn er dus ook die na 150 of meer berichtjes zich aanmelden, en gewoon domweg geen toestemming krijgen. En dat durven ze dan ook nog te doen zonder reden erbij te geven. Boos!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:55

En zouden dan nu de moddies even willen reageren over deze vreselijk irritante zet om alle rassen praters van bokt af te helpen? Als jullie er dan zo'n hekel aan hebben dat wij er niet eens meer normaal over mogen praten, ZET DAT DAN OP DE HOOFDPAGINA weet iedereen tenminste meteen waar ie aan toe is als ie bokt bezioekt.
"Sorry praten over je grote liefde is hier niet toegestaan, alleen over het "paard" als individu"
Leuk hoor, ik denk wel dat er zo nog wat meer bezoekers bij zullen komen. NOT

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:13

En nog steeds geen moddie die zijn mond durft open te trekken tegen een hoop kwade bokkers... Misschien Bart VB dan zelf?????

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 11:01

Nee hoor schein baar niet ...want bokt.nl is GEEN SLOWCHAT...
Wat verstaat men dan onderslow chat? Nou gewoon slap prutsmuts, en dat scheinen ze dus opok van onze topics te vinden Verward Ik trouwens niet. Ja er was 1 van de 25 pagina's die ging echt nergens over, de rest wel dussssss

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:26

Het mag heus bart z'n forum zijn, en we zijn natuurlijk allemaal erg blij met dit forum, MAAR als er een vraag komt over wat te doen met de ...praat en er komt als antwoord uit de bus dat er een nieuw forum komt, zijn we allemaal blij. Helaas was dat dus van korte duur, hoewel wij niks in de gaten hadden werd alles zo verhuisd naar een plek waar we nu weer het zelfde geemmer hebben, namelijk de SCers vinden het zo onoverzichtelijk worden, en ze zijn hun topics kwijt. Dan ben ik misschien een beetje lastig, maar we hadden er toch een fijne plek voor, waarom dit dan nu weer?
Ik kijk overal op bokt, en heb me zelfs al een tijd geleden aangemeld voor de MH, maar voor ...praat kom ik 5 keer per dag op bokt. Ik ben hier vast niet de enige mee, en ik denk dat het best het luisteren waard is als er zo veel mensen tegen de huidige regel zijn.
Nogmaals Ja het is Bart z'n forum, maar ik denk dat iedereen wel weet dat als de ...praat niet meer toegangkelijk is , er veel minder bezoekers komen, en dat Kan Bart z'n bedoeling niet zijn.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 19:51

Dus de oplossing is iedereen die op SC wil komen gewoon even toelaten. Ik denk dat we dan van het hele probleem af zijn.
Bart is dat dan een idee?

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:42

Tel daarbij keuze nr3 op, en je komt op 77% en keuze nr 2 staat ook voor ontevredenheid, dus dan kom je op 90%
Heee ik mis hier 3 procent! Ik kom toch echt op 97% in totaal Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers