Bonte warmbloeden Babbel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Bonte warmbloeden Babbel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 23:25

Ja ik kon het niet laten om het te proberen...

Ik heb een bonte kruising die qua uiterlijk het meeste wegheeft van een KWPN'er en ik weet dat er op bokt meerdere bonte warmbloeden liefhebbers zitten, al zijn ze schaars, maar ik ga een poging wagen, aangezien Jildau als tinker (tinkerpraat) toch een beetje buiten de boot valt, zowel qua uiterlijk als qua karakter, en ik het toch leuk vind om een beetje over haar te babbelen en natuurlijk ervaringen uit te wisselen met andere mensen die een bonte warmbloed hebben.

Ik zal even kort omschrijven hoe ik bij de aankoop van zo'n paard kwam:
Ik was eigenlijk op zoek naar een tinkermerrie, maar zag een advertentie op marktplaats staan van een kruising Fries x tinker die betaalbaar was (toch wel belangrijk als je als student zijnde je eigen paard moet betalen) toen ik ging kijken bleek ze al mijn verwachtingen te overtreffen. Ze was driekleur (waar ik zwartbont had verwacht) had geweldige gangen voor wat ik van zo'n kruising verwacht had en zat anatomisch mooi in elkaar. Ik hoefde er niet lang over na te denken en de koop was dezelfde avond nog gesloten....en nu ben ik alweer bijna een jaar gelukkig met deze dame Lovers

wie is er nog meer gek van bonte warmbloeden?


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 23:46

Oh ik lees net dat het niet meer de bedoeling is om een specifiek rassenonderwerp te openen, excuseer mij.... Lips are sealed

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers