Wie is het rasenpraat ook zo beu!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Wat moeten we doen aan de vele rassenpraat op PP.

Gewoon laten staan. Ik heb er geen last van.
48 (18%)
Vanaf nu verbieden!
74 (28%)
Er moet een nieuw forum komen met rassenpraat.
139 (53%)

Totaal aantal stemmen: 261



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 17:17

Niet nog een forum erbij! Ik denk dat er in de meeste rassentopics meer onzinnig gel*ld wordt, dan serieus gediscussieerd over een bepaald ras.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:10

Ik zeg ook gewoon: die rassenpraat topics interesseren me niet, dus lees ik ze niet, maar ze staan me wel in de weg en ik weet gewoon dat het voornamelijk onzin is wat er instaat.
Wat kun je nou voor ervaringen uitwisselen als het ook op andere fora op Bokt gevraagd kan worden, waar je waarschijnlijk meer reacties op krijgt dan op ...praat, omdat veel mensen die topics niet eens lezen. Bij elk ras kom je wel rijtechnische problemen tegen (is eigen forum voor), als je wilt weten wat andere mensen voor deken (ik zeg maar wat) op hun .... (ras) leggen, kan dat toch gevraagd worden op VMR? Ik noem maar wat.... Vermeldt desnoods je rasnaam in de topictitel, dan trek je vanzelf de rasliefhebbers aan. En na een tijdje bokken, weet je toch de mensen met hetzelfde ras wel te vinden (pb?).
Ik zie het nut niet in van rassenpraat.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers