Karakachan horse

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annahiltlady

Berichten: 148
Geregistreerd: 07-05-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 21:47

Spelka schreef:
[ [url=m/6YsY56.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bWshN6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hey allemaal,

Ik heb sinds 3 maanden ook een karakachan, ontzettend lief in omgang maar het is soms wel een uitdaging.. ik lees dat het een van de beste endurance paarden zijn en dat geloof ik graag! :D in het bos is ze heel voorwaarts en niet moe te krijgen, als ik haar dan wat wil inhouden (rij met een licht dubbel gebroken bitje) toont ze graag wat verzet, eenmaal in galop is ze niet te houden en wil ze alleen maar sneller en sneller.. in de binnenbak daarentegen, voelt ze denk ik de vrijheid niet en wilt ze amper vooruit. Ja we zijn elkaar natuurlijk nog aan het leren kennen maar tips zijn altijd welkom :D hier enkele foto’s van mijn schatje Spelka, lekker stevig gebouwd met een rond buikje :o


Wat een knappie! Ze hebben allemaal zo hetzelfde herkenbaar hoofdje <3

annahiltlady

Berichten: 148
Geregistreerd: 07-05-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 21:48

Hoe gaat het met jullie paardjes? Wij hebben naast de spat ook nog eens de diagnose insuline resistentie gekregen ;( Wordt steeds lastiger om ze gezond te houden zo..

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: Karakachan horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 23:08

Oh jeetje wat vervelend! T zijn natuurlijk ook wel weer paardjes uit een arm gebied die het rijke Nederlandse gras soms moeilijk kunnen verwerken.

Met Blishy gaat het heel goed. Net een ruime week op vakantie geweest, maar het is opstappen en wegrijden. Hebben nog maar een paar ritjes gehad samen, maar ze doet erg haar best.

nobje

Berichten: 1744
Geregistreerd: 08-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 14:26