hallo, hee wat vinden jullie van deze hengst dit is onze 3 jr arabische kanjer heel lief en super komisch heeft er iemand familie vam hem saladinn x bas sabinah graag jullie mening
Ik vind hem wel mooi maar wel iets te slank. Heb je nog meer foto's? Hoe je de foto in het bericht kunt plaatsen: Klik met de rechtermuisknop op de foto. Ga naar eigenschappen Kopieer de 'url' Zet deze url tussen de volgende code [img] (hier de url) [/img]
dat klopt,deze foto was gemaakt net na de periode dat hij gedekt had(4 merries)dus veel teveel met die meiden ebzig was en zich teveel opwond en daardoor te weinig tijd nam voor andere zaken zoals eten. maar nu inmiddels als wat dikker. ik heb meer foto's staan op de camera maar die moet ik nog uploaden op de pc zal die er spoedig bijzetten
Kijk hier eens naar jongens.... naar de foto's van Aviv-Aaziez op de Belgische Hengstenkeuring voor arabieren. (ergens in het midden, diegene met die mooie ribben)
op een arabisch forum heeft iemand een foto van deze hengst gemaakt van een aardige afstand en toen zag je nog zn ribben. snap niet dat men zulke mensen toelaat.. arm arm arm dier.
En het ergste is dat die mensen adverteren (op kapaza) om te helpen met probleempaarden en opleiding jonge paarden. Heb eens gemaild, ze doen ook veulenopfok maar kunnen er geen behoorlijke uitleg over geven, hebben ook geen enkel diploma of opleiding, alleen hun ervaring "want zo iets kan je niet leren" en werken op natural horsemanship manier, kennen wel Monty Roberts en Hempfling ed niet, pure oplichterij als je het mij vraagt.