Bokt Goes Schotland: Foto Verslagen Topic!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Bokt Goes Schotland: Foto Verslagen Topic!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:22

Het Schotland Foto Verslag!!

Het Schotland Foto Verslag!!

Vrijdag 1 augustus was het dan eindelijk zover, Nikki, Nathalie en ik gingen naar Schotland. Voor 11 dagen verlost van de Nederlandse taal en het Nederlandse weer. Schijnheilig Maar natuurlijk regende het in Schotland net zo erg als hier. Huilen van het lachen Maar goed, ik ga jullie niet vervelen met de vliegreis enzo dus we gaan gelijk over naar Schotland. Daar aangekomen moesten we met de bus naar Edinburgh Waverley en vanaf daar gingen we met de trein naar Berwick-Upon-Tweed.

Vanaf daar ongeveer anderhalf uur met de bus naar Melrose. De busreis was niet zo comfortabel vond ik. Huilen van het lachen

1. Het station in Berwick.

http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... 0a681b.jpg

Vanaf daar ongeveer anderhalf uur met de bus naar Melrose. De busreis was niet zo comfortabel vond ik. Huilen van het lachen Afijn, daar aangekomen was de receptie dicht. Huilen van het lachen Dus we zijn in de keuken maar een kopje thee gaan zetten. Vingers aflikken Receptie ging pas om 5 uur open en we waren er al rond 3 uur half 4 ofzo.

2. De keuken en daaronder de dining hall. Uiteindelijk in gecheckt en wij de trappen op naar onze kamer. Met die zware koffers was dat geen pretje. Clown

Onze kamer was voor 4 maar we zaten er gelukkig maar met 3 in, dus alleen ons.

3. Onze kamer.

http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot38.jpg

En de keuken.

http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... Schot9.jpg

In Melrose waren allemaal erg leuke winkeltjes dus we konden naar hartelust shoppen. Gezellige giftshops en restaurantjes. We zijn regelmatig bij een theehuisje geweest waar de chocoladetaart, scones en fudge erg lekker waren. Knipoog Vingers aflikken

4. Zie hier het theehuisje, dit was gelijk de volgende dag.
Ook stond er een erg mooi Abbey waar ik op slag verliefd op was. Het was erg leuk fotomateriaal voor ons.

Afbeelding

5. Melrose Abbey.

Afbeelding

We hebben daar ook foto's gemaakt van ons 3en, Nikki had haar statief mee wat dus wel van pas kwam. Haha!

6. Foto van ons 3en.

Afbeelding

Maar natuurlijk hadden wij weer last van irritante Franse mensen....Huilen van het lachen Die kwamen met een grote bus dus we hadden ongeveer 30 van die mensen in de diningroom zitten elke avond. Scheve mond Ze maakten gewoon echt superveel lawaai dus we hebben er wel wat van gezegd...maar ik vond niet dat ze minderden ofzo. En ze keken ons raar aan toen wij half moesten schreeuwen om er bovenuit te komen. Clown

We zijn regelmatig een stukje gaan lopen na het eten, we hadden echt mazzel want toen brak de zon door. Lachen We waren ook van plan om fietsen te gaan huren en naar Donkey Heaven te fietsen (kan je een ezel adopteren). Maar toen we daar aankwamen was het nog dicht en er kwam geen teken van leven. Dus zijn we maar een stuk gaan lopen. Toen kwamen we over onderstaande brug. En ik had een leeg flesje waar waar we een briefje ingedaan hebben en die hebben we in het water gegooid. Echte flessenpost. Nagelbijten / Gniffelen

7. De brug.

Afbeelding

Natuurlijk hebben we ook gewoon een paar wasjes gedraaid enzo, en eigenlijk hadden we allemaal teveel bij ons. Nagelbijten / Gniffelen Weer wat geleerd voor volgende keer. Schijnheilig

Volgende ochtend (maandag 4/8) was het prachtig weer dus bij uitstek geschikt voor foto's in de jurken bij de Abbey. Dus Nikki en ik in onze jurken en toen over straat. ROFL We, nouja, meer ik, trokken nogal wat bekijks'. Nagelbijten / Gniffelen Bij de Abbey aangekomen werd dat ook niet minder. Een vrouw vroeg zelfs of ik met haar kleinkinderen op de foto wilde. Huilen van het lachen Nikki heeft van mij foto's gemaakt en ik van haar en toen hebben we ergens achterin tussen wat grafzuilen van jurk gewisseld. Was best grappig. Hieronder wat kiekjes.

8. Ik.

http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot67.jpg

9.

Afbeelding

De laatste avond wilden we gewoon rustig eten maar die Fransen kwamen rond 6 uur terug en toen zat de diningroom weer vol. Scheve mond Dus we hebben de camera's gepakt en zijn gaan wandelen. Weer scheen de zon, prachtig weer dus en dus weer veel foto's gemaakt. We waren lekker aan het lopen en waren al best ver. Er stond een hele mooi berg die we eigenlijk wilden beklimmen maar we hadden geen idee waar we heen moesten. Toen zagen we een vrouw bij haar paarden bezig en hebben haar even de weg gevraagd. Dus wij haar directies volgen en idd we kwamen bij een paadje richting de berg. Wij hadden er helemaal zin in dus op een lekker tempo naar boven...en hoe hoger we kwamen des te mooier het uitzicht werd. Lovers We waren alle 3 erg enthousiast dus we liepen maar hoger en hoger tot je onderstaand uitzicht tegenkomt..... *zucht*.

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding

13. http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot46.jpg

Het was zo mooi en we waren bijna bij de top en we wilden doorlopen maar Nikki was zo slim om te zeggen dat we wel terug moesten want anders waren we niet voor donker beneden. Dus wij met tegenzin terug naar beneden. Het was jammer maar wel de goede keuze. Ja Maar het uitzicht was adembenemend en zeker de moeite waard.

De volgende ochtend hebben we nog even snel ontbeten en toen richting bushalte. Het regende pijpestelen en we waren dus zeik en zeiknat. Huilen van het lachen En de busrit was met recht een horrorrit. Scheve mond Die chauffeurs konden echt niet rijden. Dan weer gas, dan weer op de rem, dan weer gas.....AARRGGHH!! Gek werd je ervan...en not to mention misselijk...wij alle 3. Op Berwick-Upon-Tweed weer op de trein naar Edinburgh. Daar met de trein naar Inverness. Was wel erg leuk om dat station weer te zien na een jaar. Toen door naar Culrain. Weer was de treinreis de moeite waard, het uitzicht was weer prachtig. Lovers

Bij Culrain aangekomen moesten we natuurlijk weer '500 meter up the hill' met onze koffers wat niet makkelijk was. Maar na de nodige adempauzes kwam dan toch Carbisdale in zicht. Haha! Gelijk ingecheckt en we kregen de pasjes van kamer 101. We waren in de veronderstelling dat we op een 12 persoons kamer zouden zitten maar toen we de deur van 101 opendeden waren we in shock. Haha! Het was een 4 persoons kamer voor ons 3en en er zou niemand bijkomen. Lachen Foto van de kamer hieronder.

14. http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot69.jpg

De receptionist zei ook al dat het de mooiste kamer was. Haha! Er stond een 2 persoonsbed, een extra bank en stoel, grote spiegel, kunst aan de muur en een verrijdbare verwarming. Hyper!

Wat wel weer balen was, was dat het internet er daar uitlag en we dus geen updates konden plaatsen. Was wel even afkicken. Huilen van het lachen

Ik heb Nikki en Nathalie gelijk het hele kasteel laten zien en ze waren ook spontaan verliefd geworden. Haha!

16. Afbeelding

17. http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot24.jpg

18. Afbeelding

'S ochtends ontbijten. Er stonden alleen gigaveel Chinezen voor ons in de rij en we waren deze zomer niet aso en ging netjes achteraan de rij staan. Schijnheilig. Was echt leuk om daar weer te zitten en het ontbijt was weer goed te doen. Ja

Na het ontbijt zijn we fietsen gaan huren en naar BonarBridge gefietst. Onderweg weer pauzes genomen voor foto's en ademen. Bij de Spar weer eten ingeslagen. En toen op ons gemakje weer terug.

19. Heel apart veulen.

http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot28.jpg

20. http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot30.jpg

21. Afbeelding

En ik heb weer het hele stuk naar het kasteel omhoog gefietst en ben niet afgestapt. Ik was wel weer even trots op mijzelf. Lachen

Late die dag wat gepoold, wat we trouwens heel veel gedaan hadden. We werden er ook steeds beter in, vooral de witte bal erin schieten. En met regelmaat ook de zwarte. Schijnheilig

22. http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot25.jpg

De volgende dag besloot Nikki om weer te gaan fietsen en Naat en ik gingen de wandeltocht van 2,5 mijl doen. Was ook heerlijk en weer veel foto's gemaakt.

23. http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot70.jpg

24. Afbeelding

Later die dag lekker taart gaan eten in de dining hall, hij was echt zó lekker! Vingers aflikken

'S avonds gegeten in het restaurant en het was best lekker. We hadden chocoladecake toe. Vingers aflikken

'S ochtends weer op tijd eruit want we gingen naar Loch Ness!! Hyper! Toen we in de trein zaten regende het vreselijk dus we zagen het somber in. Maar toen we er aankwamen klaarde het al een beetje op. We hadden nog tijd dus zijn we naar de Victorian Market gegaan waar we weer teveel geld hebben uitgegeven. Toen naar de bus. En weer hadden we een leuke chauffeur met humor die weer van alles vertelde over de gebouwen in Inverness.

Na 10 minuutjes waren we bij de boot. Lachen We gingen weer heerlijk aan de achterkant zitten waar we in het zonnetje konden zitten. Want ja, hij was doorgebroken. Haha! Het was weer heerlijk varen en toen we eenmaal op het Loch zaten was het weer heerlijk genieten. Lovers Nathalie en Nikki waren ook helemaal weg van Loch Ness en de schoonheid ervan.

25. Afbeelding

26. Afbeelding

Bij Urqhart Castle hebben we weer wat foto's gemaakt maar het was erg druk met allemaal toeristen en daardoor was er niet zoveel aan. Toen maar naar de giftshop geweest en weer geld uitgegeven. Huilen van het lachen

27. http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot62.jpg

We hadden nog genoeg tijd om even langs de Mac te gaan voor we met de trein terugmoesten en daar hebben we dan ook dankbaar gebruik van gemaakt. Lachen

Op de laatste dag foto's gemaakt van mij in mijn jurk en ik heb foto's gemaakt van Nikki in haar jurk. Was wel gaaf om in die jurk door CD te lopen. Lovers

28. http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot54.jpg

29. Afbeelding

30. http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot52.jpg

En toen zat de vakantie er alweer zo goed als op. Scheve mond We konden nog ontbijten in het kasteel en de trein van 09.05 nemen. Het was een vermoeiende reis terug naar huis, met 2x overstappen. Huilen van het lachen

Ik had nog 75 euro over en ik was 37 muggenbulten (knuttenbulten. ROFL ) rijker.

Al met al hebben we een fantastische vakantie gehad en de tijd ging weer veel te snel voorbij. Maar we weten wel dat we hier snel terug gaan komen, sowieso volgende zomer. We vinden Schotland alle 3 supermooi. Ja

32. Stukje toren van onze kamer.
http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot34.jpg

33. Lady McBeth op het toppunt van haar gekte. Nagelbijten / Gniffelen
http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot65.jpg

34. Iik bij de telefooncel.
http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot59.jpg

35. Stukje omgeving vanuit de trein.
http://i85.photobucket.com/albums/k48/S ... chot61.jpg

Meisje201

Re: Bokt Goes Schotland: Foto Verslagen Topic!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:29

Wat een ontiegelijk gave vakantie was het toch Lovers
Erg leuk verslag!! Lovers

*wil terug.. *zucht

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:29

Ik heb hetzelfde gevoel hoor. Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:30

Wat een mooie foto's! Vooral die van Loch Ness... Kan me voorstellen dat jullie terug willen! Ja

Jeetje joh, hoe hebben jullie die gigantische jurken meegekregen? Bloos! Alleen al die rode zou mijn rugzak compleet vullen! Nagelbijten / Gniffelen

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:33

Ohhhhh. Heimwee.
Wat ziet het er daar toch perfect uit.
Ahhh, baalbaalbaal dat ik niet mee kon.

josewoos

Wat een prachtige foto's!!! Die laatste vind ik ook heel mooi!!
Eigenlijk allemaal!
Echt prachtig en een leuk verslag!

lesilla

Jeetje, wat een prachtig verslag.

En die jurken Lovers

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:35

Ik heb met veel moeite de hoepel erin gekregen ja. Nagelbijten / Gniffelen
Dubbelgevouwen. ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:35

Die rode jurk vulde Marlies d'r koffer ook bijna helemaal al... vooral die hoepel *LOL* Mijne is stukken kleiner, die vouw je gewoon netjes op en dan neemtie minder ruimte in beslag dan een dik vest. Haha!

Gaaf verslag Marlies! Haha! Ik zal ook zo mijn foto's nog ff in linkjes posten hier.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:39

Ja, jou jurk was makkelijker. Nagelbijten / Gniffelen
Maar ook erg gaaf, vond hem ons allebei goed staan maar mijn jurk stond jou ook erg goed!!
Vandaar die foto van jou.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:40

Bellatrix schreef:
Ja, jou jurk was makkelijker. Nagelbijten / Gniffelen
Maar ook erg gaaf, vond hem ons allebei goed staan maar mijn jurk stond jou ook erg goed!!
Vandaar die foto van jou.

Dankje Haha! (Buik in, borst heeeel erg vooruit Nagelbijten / Gniffelen *LOL*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-08-08 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:41

ROFL

Daar hoefde ik geen moeite voor te doen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:42

You lucky basterd *LOL*

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:43

JA HO!
Ik mis de quotes! Haha! Haha! Haha!
Zoals Check Please Schijnheilig

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:43

Ja, weet ik maar jij hebt het lijstje. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:45

Nymphadora schreef:
JA HO!
Ik mis de quotes! Haha! Haha! Haha!
Zoals Check Please Schijnheilig

Ooooh inderdaad! 'Oooh gunst, oh no no no no no!'

Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-08-08 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:45

Maak ik morgen wel een topic met foto's incl quotes Haha!
Die moeten er natuurlijk wel bij Haha!

Ommelet du Fromage Huilen van het lachen 'That's all you can say' Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:46

Oeeeeh... what does that button do?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:47

WildWings schreef:
Oeeeeh... what does that button do?

Duivel Duivel Duivel

OEHHHH Huilen van het lachen
*krijgt weer lachstuip bij de ideeen van deze zinnen in het vliegtuig toen Huilen van het lachen
Omg heerlijk Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:48

ROFL

Die quotes zijn idd hilarisch. Ja

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:51

Super gave foto's! Ziet er geweldig uit daar! Haha!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:52

Ziet er ontzettend gezellig uit zo Haha! En kan me voorstellen dat het slepen is met die jurk, maar ik denk zeker de moeite waard geweest, zijn mooie plaatjes geworden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:53

Ik moet eigenlijk ook nog ff de foto's zoeken die ik van jou gemaakt heb in CB marlies Haha! Ben nu even bezig met Naat d'r hondenfoto's en dan doe ik even gauw wat van jou bewerken ook:D

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 22:55

Wow! Wowie!! Dat ziet er gaaf uit Kwijl
Dat landschap en die gebouwen!!!
En die bordeauxrode jurk Lovers Ge-wel-dig!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 22:57

Bedankt Nikki!!
Ben benieuwd!! *LOL*

En iedereen bedankt verder, het was idd geweldig en die jurken maken het wel af. Nagelbijten / Gniffelen

Ach, en Nikki heeft mij weet het één en ander geleerd over mijn camera dus ik kan weer lekker aan de slag met oefenen.