Het begon allemaal erg leuk, we ontmoetten elkaar onder het grote bord op Utrecht Centraal. Na ongeveer een half uurtje waren we alle 10 compleet en liepen we richting de Mac. Maar de Mac op Catherijne zat een beetje heel vol dus zijn we doorgelopen naar buiten. Genoeg Mac's in Utrecht dus wij doken een andere in.
Was echt heel gezellig! Zie hier een aantal foto's, de andere meiden hebben meer foto's...ook van het bouwerk als die groter is.

Toen gingen we eerst de Expo in want we wilden kijken of ze Sweeney posters hadden. Ze hadden er maar één en die vond ik niet de moeite...
Toen naar de Free gewandeld. Wat was het daar mega druk zeg!!
Naat had nog wat gekocht en Agnes ook en Sandra ook geloof ik. Toen op naar de bios. Naar City/Movies. Onderweg kwamen we nog wat idioten tegen met 'Free Hugs' bordjes.
Dus die mensen ook maar een knuffel gegeven. Naat rende er keihard opaf.
Komen we bij de bios zegt die man 'Sweeney Todd draait in Camera/Studio'.
Oops, foutje van mij.
Dus wij weer op weg naar Camera/Studio. Komen we daar aan, willen we de kaartjes ophalen wil die vrouw identiteitspapieren zien.
Nou goed, voor de meeste van ons geen probleem maar 2 meiden waren nog geen 16. Scheelt een paar maanden. En aangezien ST voor 16+ is mochten hun er dus niet in.
Nathalie probeerde nog te zeggen dat ze onder begeleiding van ons waren maar niets hielp, dat 't******f' liet ons er niet in. Ze was heel strict in de regels en zei dat de bios anders een boete van €20.000 kon krijgen. Wie controleert er nou
We waren gewoon echt boos, zelfs met begeleiding mochten die meiden er niet in, het was echt belachelijk!!! Toen kwam er een vrouw en die vroeg of ze met haar dochter van onder de 16 naar binnen mocht en dat mocht ook niet. Echt, we waren echt pissed!! 2 andere meiden mochten er ook niet in en die hebben we nog even aangesproken, opdat het zo belachelijk was! Nou, daar ging onze meeting.
Sommige van ons hadden gewoon echt tot de meeting gewacht om de film te zien en waren echt heel lang onderweg geweest...en dan zien we vervolgens geen film!!! Het is echt ronduit belachelijk!!
Dus toen zijn we maar terug gelopen naar het station....en daar toch maar uit elkaar gegaan...het begon echt zó gezellig, het was zó leuk en dan komt zo'n vrouw het weer verpesten...

Er draaien toch wel meer 16+ films?