Liz, Mar, Ann en Kat (Anora, Meliaforever, Annn en smurffie) gingen weer meeten!

Liz had eerst heel wat probleempjes met het OV, eerst versliep ze zich, toen reed de bus niet, miste ze haar trein, en kwam ze eerst op Schiphol aan, ipv Leiden Centraal!
Eenmaal aangekomen sprongen Liz, Mar en Kat gelijk op de bus naar ter aar, en kwam ik ze ophalen bij de bushalte, alleen waren ze 2 haltes te vroeg uitgestapt en moest ik heeeel ver lopen, langs van die vieze bouwvakkers

Daar kwamen behoorlijk wat grappige foto's uit

Meet Katja:

Liz:

Even uitleg: We vonden de zon zoooo mooi maar je kan natuurlijk niet tegen de zon in fotograveren waarop Liz zei: JA dat kan wel Dan doe je gewoon zo!, en dan krijg je dus dit.

Mar:

En Ann:

De foto's van Buiten:
We waren dus in het dorpje

Het dorp van de Koeienpoep:

En de producenten ervan, Deze dieren had de Stadse mar nog nooit gezien en vond ze toch wel heeel aantrekkelijk!

Wippeeeennnn!

Liz en Katja Springen

Don't shoot my ass!!
Nu even een instructie:
Hoe maak je een groepsfoto. For Dummy's
Stap 1
Zet eerst 3 kindjes op een rij.

Stap 2
Ren zo snel mogelijk naar het groepje kindjes toe.

Stap 3
Ga er goed voor staan

En klaar is Kees!
Mar en Katja doen de regendans:

Euh, Tja,

GroupHuggg

.

Dan gooi je 2 kindertjes in een boom en krijg je dit:

.

Maar ze kunnen ook leuk op de foto!

's avonds wouden we een film gaan huren, Maar de Videotheek was dicht

Toen gingen we maar even kijken of er wat leuks op tv was.
Na een zak chips, bak popcorn, nog een zak chips en een bak minisnacks, kregen we het idee om ons op te gaan maken.
Nou dat werd nog eens wat haha na heel veel geprobeerd te hebben kwam er dit uit

Liz&Ann

Kat&Mar

.

.

.

.

.

.

.

Na het foto's maken ging er nog een portie bitterballen door en toen gingen we het eraf halen
Na de Make-up haalde we, zover mogelijk

Mar en kat werden groen, en Liz en ik bleven wit

van Mar&Kat had ik geen foto's, die staan alleen op de camera van mar

Maarja. Zo ziet dat er dus uit

Daarna gingen we naar ons bedje toe, eerst nog wat gepraat en 's ochtends zo'n 5 keer wakker geworden van Katja der wekker die nog aan stond

Toen schrok ik opeens wakker omdat ik mebedacht dat de deur niet opslot was

Dus ik naar beneden gesprint, staat de deur wagenwijd open

Toen had ik eerst een heel verslag gehouden dat de deur open was enzo, sliep ik bijna, KAT HEB JE DE FRITUURPAN UIT GEDAAN? Nou dat had ze gelukkig gedaan

Toen nog even doorgeslapen tot 11 uur of iets dergelijks, toen even gedoucht en een tostie gegeten
Daarna gingen we naar Leiden om te shoppen, daar hebben we eerst even de mac leeggeroofd, en daarna wat winkels bestolen, Als laatst gingen we even naar de La plàce, en daar hebben Liz en ik Gezond gegeten

Toen naar de Australian om heeeerlijk ijs te eten!
Toen moesten we hard lopen om de trein van liz te halen, stonden we op de helft stil, dat redden we niet meer! Eerst een stuk sloom gelopen toen hadden Kat en Liz ineens speed genomen en haalde Liz toch nog de trein!
Toen mij afgezet op de bus naar ter aar, En toen was de meeting alweer voorbij!
Foto's van in leiden heeft mar nog, dus die komen wel bij een Update