Zondag 24 juni
Vanochtend vroeg mijn bed uit om de paddock in te richten. Ik had in mijn hoofd 4 paddocks; 1 voor Flash en Zhara, 1 voor Macho en Skafti, 1 voor Lel, want die is gevaarlijk
en 1 voor Snoop en Cat. En een looppad, want als je door elkaars paddocks moet 
Maargoed, ik kon de grondboor niet vinden en geen palen, dus echt goéd afzetten kon ik het niet. Toen kwam ik met het idee om hindernispalen te gebruiken en heb die even geleend bij Schutte.
Schrikdraadjes, paaltjes, handvatjes en voilá! (na 2 uur
) een paddock in 4en!Tegen een uur of 1 kwamen Esmee en Kel. Eerst Tadel in de box gezet en Cat in de paddock. Toen Tadel in haar paddock en na een tijdje samen. Tadel hoúdt van Cat
Maar Catcho...
(
)Zhaar en Flash vonden het allemaal wel prima

Toen heeft Esmee Zhara heel mooi ingevlochten en hebben we gefotoshoot!
Zijn echt supermooie foto's uitgekomen!! Daarna werd ik gebeld en stonden Macho en Skaft voor de deur! Die hebben ze ook meteen in hun paddockje gezet en dat vonden ze heel leuk! Flash ging nog rare geluiden maken naar Skafti, die was natuurlijk weer superjaloers.
Toen kwam Manon met Snoop en heeft Kelly Jaloep opgehaald zodat ze allemaal gezellig met z'n tweetjes stonden!
Toen we even later met Joyce terugkwamen, hadden de paarden mijn geniale constructie omgegooid, stond Flash van Lel's hooi te vreten en Zhaar liep los..
Alles weer even rechtop gezet en de achterste paddock's samengevoegd en daar was het nu een groot feest. Jaloep en Skafti hadden elkaar helemaal gevonden en toen wilde Marleen en Kelly, Macho en Snoopy koppelen, maarre... 
Dát werd niet wat

Ondertussen was het natuurlijk al etenstijd (daarvoor had Mirjam al 2 zakken chips opgemaakt
)en begonnen Kel en Esmee met het koken van SHOARMA

(achteraf gewoon een excuus om niet op te hoeven ruimen
)Héérlijk gegeten!!
Daarna was het drúk op Stal Loo ivm met poetsen en opzadelen, want we ginge RIJDEE

We begonnen allen op ons eigen paard, maar daarna werd er om de 5 minuten gewisseld, zodat iedereen, iedereen gehad had. Er was altijd iemand die niet op een paard zat, want we hadden Jaloep en Zhaardepaar thuisgelaten.
Ik heb getöllt!!
Echt vet! Die Skafti is super! Daarna Tadel getrotseerd en opnieuw respect voor Esmee, ik zou dat peerd allang 'achter het behang hebben geplakt.' 
Neehoor
Er zit echt veel in dat paard, maar ze was heeuuul boos op me 
Toen natúúrlijk nog op die Macho! Wat een hottie! En Cat rijdt echt súpérfijn! Echt Kel, je hebt hem super voor elkaar!
Na flink een uur rijden, teruggegaan naar stal, gevoerd en in de paddock gezet. Lel en Flash bleven binnen, pussy's...

Toen gingen we omkleden, tanden poetsen en naar bed

Maandag 25 juni
Marleen en Esmee gilden ons al om 7 uur wakker, want er was zo'n grote spin
Nog even gelegen, toen ontbeten en de paarden gedaan. Manon ging heel vroeg weg met Snoop, omdat ze sportdag had, die helemaal niet doorging.
Daarna omgekleed en weer opgezadelt om richting het bos te gaan! Stom, stom, stom was ik vergeten om anti-vliegenspul op te doen, of een vliegendeken, want de dazen vlogen ons om te oren. In het bos alsnog heerlijk gereden en zelfs een paar sprongetjes gemaakt
Toch was de waterbak het hoogtepunt en daar zijn we dan ook zo'n 453 keer ingeweest. Ik liet Mirjam ook even het weggetje bovenlangs zien, dat stéíl naar boven gaat en dat vond Skafti zó leuk, dattie zelf ook even initiatief nam daarna. Alleen wassie volgens mij een beetje vergeten waar het weggetje was, want hij ging écht récht omhoog! Die bergpony
Gelukkig liep alles goed af en reden we vrolijk verder. Even een korte rookpauze houden, wat wil je, met die kettingrokers

Toen weer richtig huus en op de terugweg nog een galopje! Ging ook allemaal prima. Eenmaal thuis moest ik opschieten naar mijn oppaspup en hebben de meisjes alles opgeruimd
Kíjk! Een voor een druppelden ze later af. Eerst Manon dus, toen Joyce, Mirjam en Marleen, Kelly en Esmee.
Jullie hebben het echt heel netjes opgeruimd! Complimenten van mijn moeder

Toen ik thuiskwam van DJ
De paddock opgeruimd en nu zit ik hier 
Ik vond het echt superleuk en ik hoop dat jullie het ook leuk vonden!!

"

dat is echt gaaf! En Skafti en Macho reden echt vet lekker!